hallo , dit is mijn eerste berichtje hier maar wil graag advies . ik ben gewoon aan de pil ,laaste stopweek was in januari alleen de laatste twee dagen was ik ongesteld dit was een licht rose afscheiding . maandags weer met een nieuwe strip begonnen. maar halverwegge kreeg ik allerlei symptomen . misselijk ,pijnlijke en gevoelige borsten super moe ,rommelende darmen kortom zwangerschapsymptomen.ging zo twijfelen of ik wel/niet zwanger was . ik ben toen gestopt met de pil ik werd gewoon weer ongesteld zoals altijd. ben daarna ook weer aan de pil gegaan .ondertussen blijf ik twijfelen en heb 4 testen gedaan allemaal negatief .nu zit ik weer in mijn stopweek en ben wel ongesteld maar zo weinig ,de symptomen zijn er nog steeds . ik ben nu echt in de war ik heb al twee kinderen dus herken wel de symptomen kan ook om alles huilen ben duizelig wisselende buien,en sinds twee weken een opgezette buik aan het eind van de middag. stoppen met de pil kijken wat mijn lichaam gaat doen? weer testen ? verloskundige bellen (echo) ? wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt en heeft een advies voor mij.
Ik heb ook met de pil heel lichte ongesteldheid (moet me echt afvegen om het te kunnen zien terwijl ik zonder de pil echt 7 volle dagen bloed!) Het kan gewoon zijn dat je lichaam je flink in de maling neemt ook omdat je even gestopt bent met de pil (pil is een heel raar iets) Ik denk niet dat je zwanger bent maar als je twijfe;t zou ik even de huisarts of verloskundige bellen.
ik ben alleen gestopt om te kijken wat mijn lichaam deed .maar ik werd weer ongesteld dit is je stopweek en gelijk ben ik weer met de pil begonnen maar ik blijf twijfelen vandaar ook de testen. ik heb echt nooit licht rose afscheiding alleen toen ik zwanger was .