Hoi allemaal, Ik ben 7 1/2 maand bevallen van Jordy. Ben toen ook aan de minipil (cerazette als ik het goed schrijf) omdat ik bv geef. Dit ook omdat we eerst altijd zeiden dat we pas over een tweede wilde na denken als Jordy zo'n 1,5 a 2 jaar oud was. Maar nu begint het hier toch weer te kriebelen. Met mannetje erover gehad en waarschijnlijk stoppen we eind dit jaar met de minipil om weer te gaan klussen. Met Jordy duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was. Ik heb wel het idee gehad dat ik pas na een half jaar ontpild was zeg maar. Ik gebruikte voorheen de minulet. Toen kreeg ik ook weer klachten (buikpijn, hoofdpijn en duizelig) als voor ik met de pil begon. Nu is mijn vraag omdat de minipil een hele lichte pil is, kan het dan ook weer een half jaar duren voordat die hormonen uit mijn lijf zijn. Heb trouwens wel ieder maand een bloeding, staat ook in de gebruiksaanwijzing dat dat kan. Maar de meeste hebben dus geen bloeding. Zou zijn cyclus ook meteen weer zijn als voordat ik zwanger werdt van Jordy. Die was toen uiteindelijk 28 a 29 dagen. Wie heeft hier ervaringen mee, positief of negatief. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hoi hier t zelfde verhaal als jij, dus kan je niet echt helpen Ik ben sinds 28-7 gestopt met de minipil cerazette (na twee strips te nemen) sindsdien ook aantal bv geminderd van 5 naar twee per dag. ONdertussen hebben mijn vriend en ik al een aantal keren gesext ik heb sinds een aantal dagen last van volgende dingen: *ongisteken in buik die dan terug afnemen, weggaan en terugkomen * lage rugpijn * draaierigheid * hoofdpijn * gevoel dat mijn eten in mijn keel steekt (ook uren na een maaltijd) wat denken jullie zijn dit afkickverschijnselen van de pil? is dit toewerken naar ONGI of ben ik opnieuw zwanger?? HELP!!!