Bij ons is het een waren babyboom en iedereen heeft van die rare en leuke namen voor hun kindje. Een vriendin heeft een Hummeltje en weer andere hoorde ik hun ongeboren kindje nibbit noemen. Ook hoorde ik een tijdje geleden dat hij/zij gewoon garnaal werd genoemd door paps. Hoe noemen jullie je kindje?
Negen van de tien keer noem ik haar bij de naam die ze gaat krijgen, soms noem ik haar Kriebeltje en mijn man noemt haar standaard la Niña (het meisje in het spaans), maar zo noemt 'ie zijn andere dochters ook
wij zijn heel saai en noemde ons kindje eerst ons wondertje en nu we weten wat het word noemen we hem ons jongetje niet echt iets speciaals dus..
Dankzij mijn ouders wordt ons mannetje Pietje genoemd haha. Mijn moeder vond dat het nu al een naam moest hebben en noemt het steeds Pietje, dus dat hebben wij maar overgenomen
Hier was het Frummel. De hele familie heeft dat toen ook overgenomen Mijn broer (eigenlijk schoonzus) heeft "hartedief" en zus had "ukkie"
Ja, als ik het zo bekijk zijn wij ook echt niet creatief . Wij zeggen gewoon "de baby" of "hij". Op kaartjes waar we onze naam onder zetten zetten we er ook "en ..." bij. Nu ik dit alles zo lees, misschien dat we hem hiermee toch maar beledigen
Die van ons heet Kareltje, heeft een vriend verzonnen en we hebben dat maar aangehouden. Vind het wel handig
Die van mij heette Harry (nu niet meer he, maar moest er de eerste dagen wel aan wennen om hem geen Harry te noemen )