Wie heeft het al gezien? Ik kijk er niet naar, lijkt me niks, vind de presentator zoooo eng. Het word uitgezonden door de EO, en er hebben afgelopen week 666.000 mensen naar gekeken.Is wel een raar getal helemaal niks voor de EO, stond op geen stijl. (getal van de duivel).
een vriend van ons heeft meegedaan hij was de eerste in de hele reeks niels heet die zijn aflevering was op 8 januari, daaom vond k het erg leuk maar verders ook niet hoor.
Ik heb ook een stukje gekeken, maar vond het ook niks aan dus heb maar gauw weer iets anders erop gezet haha.
Ik heb er geen moeite mee, hoor . Maar het gaat hier om jonge(re) mensen die sex als een soort hobby of sport zien. En aan de hand van het programma moeten ze leren dat sex iets bijzonders moet zijn...
je hebt toch ook die film 40 days and 40 nights. dat gaat ook over een jongen die 40 dagen geen sex oid mag hebben. misschien hebben ze het daar af gekeken
Ik denk dat ze 40 dagen hebben gekozen vanwege Jezus die toen 40 dagen alle verleidingen in de woestijn moest weerstaan. Het heeft niks met die film te maken...
Ik heb 1 gezien op uitzendinggemist en ik vind het gewoon asociaal, zo'n jonge meid die ongeveer met 50 (verschillende) jongens naar bed is geweest :S Ben ik tegenwoordig de enige of zo die aan 1 genoeg heeft? Je zou als ouder zijnde toch niet eens willen dat je zoon of dochter met zo'n programma meedoet? Uberhaupt dat je dochter of zoon zich zo gedraagt :S
ben ik het mee eens.... het zal je kind zijn die op tv is zeg... pff.. en je bent niet de enige haha heb aan 1 ook genoeg