Een beetje teleurgesteld

Discussie in 'De lounge' gestart door Sewgirl, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ben een beetje teleurgesteld in TNT, ik heb vorige week een pakketje besteld, en dat is de volgende dag verzonden. Nu heb ik nog steeds geen pakketje binnen en blijkt dat na lang getelefoneer, TNT de laatste nummers van mijn postcode heeft omgedraaid ( ze gaven eerst de leverancier de schuld ) en nu moet er een onderzoek door de leverancier ingesteld worden. Ik moet zeggen, heb er wel de balen van. Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? En is het met pakketzendingen daarna wel goed gegaan? Heb namelijk nog meer besteld dat via TNT zal worden bezorgd en ben nu een beetje bang dat het daarmee ook gebeurd. Is deze angst terecht? Of stel ik me in het algemeen aan?
    Enfin, ik baal dus een beetje boel.
    Groetjes,
    Sewgirl

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb al vaak iets opgestuurd bij TNT en ook iets hier naar toe laten verzenden.
    Nog nooit(afkloppen)problemen er mee gehad.

Wel vervelend dat het bij jou mis is gegaan en kan me voorstellen dat je nu een beetje bang bent ervoor.

Je kunt in ieder geval je pakketje volgen via Track en Trace...dat nr krijg je op je bonnetje als je een pakketje verstuurd.
    En als je meer betaald kun je het geloof ik via een ''betrouwbaardere'' weg doen.
    Moet je even op de site kijken van TNT

Deel Deze Pagina