Ik ben er een beetje laat mee, ik weet het Maar ik wil graag alsnog voor Olivier zo'n babyboek bij gaan houden waarin je allemaal feitjes en verhaaltjes kan neerzetten. Wat vinden jullie de leukste (merk/thema of winkel)? Thanks!
Hey meid, Ik heb zelf een babyboek van Forever Friends die ik heeeeeeeeel erg leuk vind, maar nu kwam ik van de week iets heel leuks tegen (misschien vind jij rr niks aan, maargoed, ik opper het maar ), dit is van de schrijfster van de boeken: "Ma vertel eens" en "Pa vertel eens" etc. en heet; "Mam en pap vertellen over jou", misschien vind je dit leuk? Meer info kun je o.a. vinden op; http://www.elmavanvliet.nl/result_nieuws.asp?Id=108 Ik hoop dat je iets leuks kunt vinden! Liefs, Fem
Ik heb ze ooit besteld bij Bol.com, maar ik weet zeker dat je ze ook bij de wat grotere boekhandels ook wel kunt kopen (en dus kunt inzien )! Het boek wat ik noemde is pas sinds oktober te koop dus ik weet niet of ze het overal al hebben, maar niet geschoten is altijd mis toch!?
Anne Geddes boeken vind ik heeeeel mooi ook een envelopje voor een haarlokje enzo. Ik vind het leuk, er is nu ook een zwangerschapsboek ook super
O is er van"raad eens hoeveel ik van je hou"ook een babyboek? Hebben ze dat gewoon bij de boekhandel? Echt nooit gezien, ken alleen t boek. en dat vind ik zooooo schattig!
ik vind die van kleine beer zo lief! Ze zijn gewoon in de boekhandel te krijgen hoor, of te bestellen via hun. helemaal die gebaseerd zijn op prenteboeken.
Wij hebben zelf het boek "Mijn baby" van Vicky Ceelen. Ook echt een heel mooi boek met hele mooie foto's erin.
die zijn heel leuk inderdaad. die heb ik aan mijn moeder gegeven en toen terug gevraagd erg leuk. is niet echt een baby boek maar wel een hebbedingetje