Uitzendkracht, 3 weken ziek en geen werk meer.. wat nu?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Samama, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Hai,

Ik vraag me toch echt even af hoe dit nu zit, zit nog steeds met mijn mond vol tanden achter de pc...
    Ik word gedetacheerd door een uitzendbureau sinds enige tijd. Nu ben ik door mijn zwangerschap al enige tijd minder aan het werk ( van 32 naar 20 uur ) Ik ben sinds 3 weken ziek thuis, omdat ik last heb van continue duizeligheid en een onregelmatige hartslag. Wanneer ik weer aan het werk zal gaan of dat ik uberhaupt weer aan het werk kan voor mijn bevalling is nog niet duidelijk, maar nu krijg ik net een mailtje van het bedrijf waar ik naar ben uitgezonden dat ze niet op mijn herstel kunnen wachten... met andere woorden ; kom maar terug als je bevallen bent, we hebben je nu niet nodig. Nu krijg ik toch gewoon mijn ziekengeld, omdat ik al ziek was gemeld voordat dit gebeurde? Ik zit nog zo'n 9 weken voor m'n verlof.... ben echt even ondersteboven van dit mailtje....

2. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb ondertussen gebeld naar mn werkgever en het uwv en ben bij het uwv volledig ziekgemeld.... weet mn antwoorden dus al... topic mag gesloten worden!

Deel Deze Pagina