Dag allemaal, Wie weet dit? Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en mijn contract bij mijn huidige werkgever word niet verlengd. Dat betekend dat ik per april geen werk meer heb. Heb ik dan ergens recht op? En hoe zit het met solliciteren? Ben je verplicht als je een uitkering krijgt oid om dan te solliciteren terwijl je zwanger bent? groetjes
'waarscheinlijk heb je recht op een ww uitkering!en je moet ook al ben je zwanger gewoon solliciteeren, tot aan je verlof!Zat met het zelfde, heb nog geen werk, en ben bijna uitgeteld dus hoop zo snel mogenlijk werk te hebben!
Ik zit ook in de ww nadat mn contract niet is verlengd, en ik moet ook gewoon solliciteren...logisch natuurlijk...je mankeert niets (als het goed is natuurlijk!) Heb vandaag nog een sollicitatiegesprek gehad (en ja...ze wisten voor dat gesprek al dat ik in verwachting ben)
Hoi, ik heb precies hetzelfde gehad. Ook met 9 weken te horen gehad dat m'n contract niet verlengd werd. Ik moest ook gewoon solliciteren. (werd alleen nergens aangenomen) Ik kreeg ww. Je krijgt dan waarschijnlijk straks ook gewoon zwangerschapsverlof hoor. Heb ik ook gehad. Nu is m'n verlof voorbij en ben ik weer aan het solliciteren.