Ik heb voor mijn ledikant een molton hoeslaken en nu ga ik eerst de wieg gebruiken dus nu is mijn vraag waar kan je molton hoeslakens kopen voor de wieg niet bij prenatal en ook niet bij hem tenminste niet op het internetsite gezien.
Voor ons wiegje had prénatal wel molton hoeslakentjes, maar wij hadden wel een standaard maat wiegje. (ook prénatal) Anders misschien Hema? Of molton onderleggers, die mogen ook i.p.v. hoeslakens volgens mij.
nou dan denk ik dat ik gewoon voor de zekerheid eerst bij de hema ga kijken want dat is makkelijker voor mij omdat die bij mij in de stad zit en prenatal daar moet ik even voor rijden. Bij de wibra was dat een aanbieding dan want anders kan ik daar ook nog kijken.
Ik had hetzelfde probleem, kon nergen molton hoeslakens vinden voor de wieg. Nu heb ik afgelpopen week molton onderleggers bij de hema gekocht, lijkt me net zo goed werken.. Groetjes Debby
Heb ook molton onderleggers van de hema. Voordeel dat ze niet onder het hoofdje liggen. Weet je zeker dat het daar goed blijft gaan!
Dacht dat ze juist ook onder het hoofdje moeten liggen. Ivm spugen en het behoud van het matrasje? De molton hoeslakens die ik voor het ledikantje heb bedekken ook het hele matras. Als er maar geen zeiltje in het molton zit, maar die mogen helemaal niet. Groetjes Debby
hoi! Heb ook molton hoeslaken..en heb ook molton onderlegger..moet je ze dan allebei gebruiken?en de onderlegger dan dubbelslaan?is zo groot voor in de (hang)wieg.. Liefs Esmay
de molton onderlegger mag gewoon onder het hoofdje, het molton bedzeiltje niet. ik heb over de molton onderlegger een hoeslakentje. een moltonhoeslaken is een vervanger voor het onderleggertje. daaroverheen komt over het algemeen dus nog wel een gewoon hoeslakentje. (heb ik ook voor ons eigen bed)
Hoi! dus als ik het goed begrijp hoef je als je een molton hoeslaken hebt er niet nog een molton onderlegger onder te doen..? En dan daarop hoeslaken..laken..dekentje? Liefs esmay
Ja, klopt. Aan een molton hoeslaken of onderlegger heb je genoeg. Je hoeft ze niet allebei te gebruiken. Ons wiegje is nu zo opgemaakt: molton onderlegger, hoeslaken, laken en deken. Dat moet genoeg zijn. Groetjes Debby