molton hoeslaken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia27, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Ik heb voor mijn ledikant een molton hoeslaken en nu ga ik eerst de wieg gebruiken dus nu is mijn vraag waar kan je molton hoeslakens kopen voor de wieg niet bij prenatal en ook niet bij hem tenminste niet op het internetsite gezien.

2. annetje

annetje Lid

11 mei 2007
    99
    0
    0
    Voor ons wiegje had prénatal wel molton hoeslakentjes, maar wij hadden wel een standaard maat wiegje. (ook prénatal)
    Anders misschien Hema? Of molton onderleggers, die mogen ook i.p.v. hoeslakens volgens mij.

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb hem bij de wibra vandaan voor 2 euro.
    Prima ding, zelf s nog fijner als die van prenatal.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik gebruik molton onderleggers voor in de wieg, hebben een op maat gemaakt matrasje.

5. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een flanellen luier kan ook...

6. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    nou dan denk ik dat ik gewoon voor de zekerheid eerst bij de hema ga kijken want dat is makkelijker voor mij omdat die bij mij in de stad zit en prenatal daar moet ik even voor rijden.
    Bij de wibra was dat een aanbieding dan want anders kan ik daar ook nog kijken.

7. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik had hetzelfde probleem, kon nergen molton hoeslakens vinden voor de wieg.
    Nu heb ik afgelpopen week molton onderleggers bij de hema gekocht, lijkt me net zo goed werken..

Groetjes Debby

8. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Heb ook molton onderleggers van de hema. Voordeel dat ze niet onder het hoofdje liggen. Weet je zeker dat het daar goed blijft gaan!

9. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16

Dacht dat ze juist ook onder het hoofdje moeten liggen. Ivm spugen en het behoud van het matrasje?
    De molton hoeslakens die ik voor het ledikantje heb bedekken ook het hele matras. Als er maar geen zeiltje in het molton zit, maar die mogen helemaal niet.

Groetjes Debby

10. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    hoi!
    Heb ook molton hoeslaken..en heb ook molton onderlegger..moet je ze dan allebei gebruiken?en de onderlegger dan dubbelslaan?is zo groot voor in de (hang)wieg.. :(

Liefs Esmay

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    de molton onderlegger mag gewoon onder het hoofdje, het molton bedzeiltje niet.
    ik heb over de molton onderlegger een hoeslakentje. een moltonhoeslaken is een vervanger voor het onderleggertje. daaroverheen komt over het algemeen dus nog wel een gewoon hoeslakentje. (heb ik ook voor ons eigen bed)

12. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    dus als ik het goed begrijp hoef je als je een molton hoeslaken hebt er niet nog een molton onderlegger onder te doen..?
    En dan daarop hoeslaken..laken..dekentje?
    :(

Liefs esmay

13. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ja, klopt. Aan een molton hoeslaken of onderlegger heb je genoeg. Je hoeft ze niet allebei te gebruiken.
    Ons wiegje is nu zo opgemaakt: molton onderlegger, hoeslaken, laken en deken.
    Dat moet genoeg zijn.

Groetjes Debby

Deel Deze Pagina