EINDELIJK!!! we kunnen beginnen!! (vraagje over decoratieve verf)

Discussion in 'De babyuitzet' started by LiittleOne, Apr 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    WOEEHOEEE we hebben te horen gekregen dat we in ons huisje kunnen blijven (dit was onzeker ivm het niet weten of we het financieel kunnen redden) en we gaan morgen meteen beginnen met het kinderkamertje.
    we hebben ervoor gekozen om 3 muren lichtgroen te laten zoals het is. maar nu ben ik me aan het afvragen welke kleuren we de andere 2 muren zullen gaan verfen.
    morgen gaan we de verf halen ;) en ik houd wel van het aparte en opvallende.
    vind het wel belangrijk dat er gewoon een rustplekje in de kamer is, aangezien ons kindje er gaat rusten.
    het kamertje bestaat uit 2 kamers, waarbij de muren eruit gehaald zijn en als 1 kamer is gemaakt.

uiteraard heb ik gezocht op internet en ben bij de histor speciale verven tegen gekomen, de decoratieve verven.
    en nu twijfel ik een beetje tussen acryl verf en verf met gekleurde vlokjes. (highlights rainbow pearl)
    ik heb wel al een muur gezien waarbij er glinsters op zijn gemaakt maar die met gekleurde vlokjes niet, heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.
    wie heeft ervaring met 1 van de twee?

misschien foto's van de muur posten??

Share This Page