heee we hebben net een maxi cosi gekregen van mijn schoonmoeder en ik ben er heel blij mee - vet mooie - hihi. maakt ook niet uit haha. maar goed. heb je ook echt een voetenzak nodig de winter komt er natuurlijk wel aan, maar is het echt een must of is een dekentje ook prima. en zoja; weten jullie nog leuke zakken waarvan je niet helemaal een zenuwinzinking krijgt van de prijs? alvast bedankt!
Ik vind een voetenzak wel ideaal voor de maxicosi of wagenbak. Wij hebben die van koeka met teddy. Door de punt is het een soort mutsje waardoor zijn hoofdje lekker warm blijft. Weet niet hoeveel je wilt uitgeven maar je kan altijd marktplaats afstruinen staan hele mooie Voetenzakken op voor een leuk prijsje.
Wij hebben het altijd met een dekentje gedaan. Een maxi cosi is een autostoel, en je moet er dus ook niet (te veel) mee buiten gaan wandelen ofzo. Daar heb je de kinderwagen voor. In de auto hadden wij alleen helemaal in het begin een dekentje er overheen, maar daarna niet meer. Dus dan is het maar af en toe dat je zoiets even nodig hebt. Lijkt me heel onprettig om steeds weer de voetenzak er af te halen als je ergens binnen bent bijvoorbeeld, mocht je de MC even mee naar binnen nemen. Voor de kinderwagen later had ik er wel eentje! Gewoon van het merk van de kinderwagen, die past het beste. Dat is wel heel lekker voor het wandelen in de winter!
Ik wou mij een goedkoop wikkeldekentje in de Hema gaan halen Voor in de wandelwagen hebben we de maxi-cosi voetenzak
Ik had de maxicosi zak van Koeka. Heerlijk ding wat ik ook gebruikte voor de kinderwagenbak. Helemaal open te ritsen dus zodra je ergens binnen bent kan je hem lekker open leggen. Of het echt nodig is? Zolang je niet uren buiten in de kou gaat lopen denk ik niet dat het nodig is. Toch vond ik het zelf wel prettig omdat je soms toch langer buiten bent met een Maxicosi dan van te voren gedacht.
wij hadden de orginele maxi cosie zak erbij. maar wij namen de mc altijd mee naar binnen en lieten hem niet in de auto staan. wij vonden het ideaal omdat je dan maar een vestje hoefde aan te doen bij je kindje en de zak dicht ritsen en heerlijk warm. anders moet je een dikke winterjas aan zien te krijgen bij je kindje, das al een sport opzich en je kind zit er dan helemaal opgevouwen in, zit helemaal niet fijn! maar is maar net wat je gewend bent natuurlijk.
Ligt eraan waneer je de baby in de mc hebt. Ik had alleen de baby in de mc in de auto en dan was die voetenzak echt te warm, omdat je de kachel ook aan hebt in de auto. Wandelen deed ik niet met de mc, ik legde haar altijd in de kinderwagenbak, dus dan heb je hem niet echt nodig, dan is een dekentje voldoende. Maar als je wel gaat wandelen met de mc dan is het wel lekker.
Zoek anders eens naar de 'Wallaboo Leaf'. Dat is een wikkeldeken die je zowel in de Maxi Cosi als in de reiswieg kan gebruiken.
Wij waren erg blij met de maxi cosi voetenzak. Ons zoontje hoefde zo vaak geen jas aan en scheelde een hoop gefriemel met die kleine armpjes
Wij hebben een Snoozebaby wikkeldeken, wij hadden geen hele dikke winterjas en de Snoozebaby is snel dicht te vouwen en open te doen. Als je dus van huis naar de auto loopt pak je je kleintje lekker in en ben je in de auto dan kun je hem makkelijk open vouwen zodat het niet te warm wordt.
wij hebben een kruitvat wikkeldeken gekocht Kruidvat promotie: Fleece wikkeldeken - Huismerk - Kruidvat (Wikkeldoek (baby)) - PromoButler dit is een voorbeeld.. die van ons is ecru met sterretjes aan de binnenkant! ideaal! er zitten gaten in voor de maxi cosi gordels en doordat je de kleine als een soort loempia dichtvouw kan die kleiner en groter gevouwen worden.. en blijft perfect op zijn plek met klittenband! die van ons was dacht ik 14,95 dus ook niet zo duur en ben er weg van