Stokke sleepi ervaring

Discussion in 'De babyuitzet' started by Misha85, Apr 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Ik kwam vandaag de stokke sleepi mini tegen
    En vroeg me af of dat ding echt zo handig is als dat ze zegen

We wonen erg klein (lees 1 slaapkamer appartement) en dan is het ook wel handig als dat ding wieltjes heeft zo dat ik onze kleine man mee kan nemen naar de woonkamer.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik snap je probleem qua ruimte, maar tis een dure aanschaf voor korte duur.
    67,2 cm zit je kindje na 6/9 maanden al aan...

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Helemaal mee eens. Toevallig is mijn vent vandaag gemeten en hij zat al op 68 cm en is net 7 maanden uit. Voor die "korte" periode vind ik het een dure aanschaf!

Kun je niet iets op 4 poten via MP kopen en daar wielen onder zetten? Hebben we met onze box ook gedaan en dat heeft ons maar een paar tientjes gekost :)

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Voor op je slaapkamer mss een cosleeper?
    In in huiskamer, kleinere box evt. Bopita heeft kleinere.
    Wij hebben er 1 en vond die klein. Moest Siem er schuin in leggen op de duur...

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    T gaat niet echt om de wieltjes maar om het feit dat het bedje kan "mee groeien" ik wilde graag weten of het echt zo makkelijk is als het lijkt

6. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ik heb hem al jaren , wij wonen ook relatief klein met smaller gangen en deuren en ik zou niet meer anders willen
    En hij is als je door rekent helemaal niet duur , ik heb 800 ong. betaald en dan kan het bes doorgroeien tot 3 jaar , als ik naar vriendinnen kijk zijn die voor wieg ledikant juniorbed net zoveel kwijt.

Buiten dan vind ik hem ook nog mooi en ik zou ff op de site van stokke kijken want ik heb bij de laatste aanschaf ( een paar weken terug) 300 euro retour gehad vanwege een aktie

7. Smra

Smra Lid

Mar 29, 2014
    18
    0
    0
    @mjs

Mag ik vragen wat voor een actie en waar ik deze kan terug vinden?

Ik was namelijk met een opslag verliefd op de stokke sleepi mini.

Alleen vraag ik me af omtrent de beddengoed, voor de ovale matrasje en de hemeltje wat voor een oplossing heb jij daarop bedacht :D
    Vind de hemeltje van 79 euro erg duur :(

8. Puck1978

Puck1978 Actief lid

Apr 19, 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ook erg tevreden!! Hebben er inmiddels 2 :)
    Ook als ledikant erg handig. Hebben ook de junioruitbreiding erbij zodat je er een bed van 1,50 van kan maken.
    Qua beddengoed gewoon normale hoeslakens van de Hema die passen er prima glad omheen. Ook de moltons.
    Sluier er wel bijgekocht maar niet heel lang gebruikt. Zoontje trok hem zijn bed in. Ben benieuwd of onze dochter dit ook gaat doen.

Share This Page