Bugaboo Bee

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marleen2109, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi meiden,

Zijn er hier meiden die ervaring hebben met de Bugaboo Bee?
    Ik heb nu de bugaboo Cameleon en het is echt een super wagen, maar ik vind m te groot
    om telkens in de auto mee te nemen. Ik heb ooit gewoon een buggy in de auto gehad, maar die gebruikte ik nooit omdat ik de meeste zo verschrikkelijk vind rijden. Ik zit er nu aan te denken om m'n cameleon op mp te zetten en een Bugaboo Bee aan te schaffen. Voordat ik naar de winkel ga ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen er mee zijn!

Groetjes, Marleen

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind hem persoonlijk niet mooi, maar hij is super handig en klein in het gebruik. Het is echt een stadswagentje. Dat merken we ook als we er een verkopen. Meestal komen de mensen dan uit de stad of moeten veel met de trein of bus reizen. In het begin kunnen ze in het reisnestje liggen. Dat is net een klein coconnetje. Ziet er heel leuk uit. Het zitje kan naar je toe en van je af gebruikt worden. Het zitje lijkt klein maar is dit totaal niet. Ze kunnen er tot een jaartje of 3á 4 inzitten. Het zit gedeelte kun je ook langer of korter maken zodat het kindje wat beter zit. Hij kan ook een behoorlijk gewicht aan. Ik zelf demonstreer dit altijd in de winkel door er zelf even in te gaan zitten. Haha en ik ben echt niet de dunste met mijn 73 kilo. :)

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Beadnkt voor je reactie! Ik vind het ook niet de allermooiste wagen die er is :), maar hij lijkt me wel handig. Ik heb een voetenzak en een parasol die erop passen, dus vandaar dat ik naar deze wagen kijk. Met mijn 73,5kg pas ik er dus ook nog in :)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja hoor makkelijk! :) :)

Deel Deze Pagina