maar past het wel bij de rest van het kamertje die is zachtblauw ??????? en is het wel mooi, er was niet veel keus bij de karwei ??????????????????/
Vind het lastig zo te zeggen hoor. Heb je geen kleurenstaaltje van de geverfde muur? Dan kun je die meenemen met het uitzoeken van het behang, dat is vaak wat makkelijker uitzoeken. En er zijn meer winkels die behang verkopen
Misschien leuk blokjes behang...of zoiets als dit? Esta Hearts & Heroes 114924 | Esta Hearts & Heroes | www.behangwereld.nl
ja ik wil eigenlijk blauw ruitjes behang maar , ik had ze gemaild en die medewerker antwoordde dat hij wel wat doorzichtig is dus dat de onderkant mooi wit egaal moet zijn maar onze muur is alles behalve mooi egaal dus ik was bang dat het lelijk zou worden
Vind de eerste niet zo mooi eerlijk gezegd,, maar zag dat je die al terug had gebracht! Hoop dat je nu een leuke hebt!
jah deze vind ik leuker die ik nou heb, dit is ook vliesbehang maar we willen het liefst de behang die al op de muur zit niet eraf halen maar deze gelijk erop doen, maar kan dat wel? of blijft ie zo niet goed hangen?
Als het behang er goed op zit dan kan dat wel. Maar dan moet het wel goed strak zitten en geen relief hebben.
je kunt het er alleen overheen plakken als het bestaande behang er heel strak op zit. En het liefst strak behang. Dus geen rimpels, want dan blijft het behang niet stevig genoeg vastzitten. En je hebt geen garantie als het er na een poosje toch afvalt. Staat op de verpakkingen dat je het op ee kale muur moet doen.
Waarom bij bouwmarkt kijken voor behang als er zooooveeel ander leuks te krijgen is, haha. Bij ander soort winkels heb je gewoon veel meer keuze! Neus maar eens eerst op internet ofzo zou ik zeggen. Vriendin van me heeft behang met vogelhuisjes van Studio Ditte; erg lief. Succes!
winniedepooh thnx we zullen zien marijntje ik vond 1 leuk van internet maar die is doorzichtig zei de medewerker en deze blokjes past ook mooi bij mijn andere spullen