15 gr ´s nachts..

Discussion in 'De babyuitzet' started by bunchy, Oct 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    op zijn kamer...
    nu emkel dubbele katoenen deken en xzijn kleertjes.. voldoende??

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even nekje controleren en tussendoor temperaturen als je kindje toch verschoont moet worden. Bij kou even een (extra) kruikje, eventueel een slaapzakje. Ik weet niet hoe oud je kindje is?

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Inderdaad nekje voelen. Lijkt mij wel koud, maar weet niet wat hij/zij precies aan heeft? Romper lange mouw/kort, pyjama dik/dun, slaapzak etc.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    indd ff nekje voelen en ik zou ook even voelen hoe de gevoelstemperatuur is. Want hier was het laast 19graden volgens de thermometer, maar het voelde aan alsof het er maar 15graden was, dus heb ik het dekentje nog een keer dubbel geslagen....

Liefs Sassie

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ligt er ook een beetje uit hoe oud je kindje is.......
    Mijn dochtertje is 9.5 maand en het is zo'n 17 graden op haar kamertje. Ze ligt in een romper met lange mouwen, met pyjama in een winterslaapzak. Verder geen dekentjes o.i.d.
    Handjes mogen koud zijn,als het nekje maar warm voelt!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    bij daymian is het ook maar 16graden snachts en hij heeft een romper zonder mouwen, pyjama, badstof slaapzak en een dubbele deken.
    als we een enkele deken of geen slaapzak doen wordt ie snachts vaak wakker omdat ie het koud heeft.
    alyssa had hier helemaal geen last van en die (inmiddels 2.5)ligt nu ook nog onder haar zomerdekbed en haar kamer is nog kouder.

gewoon in het nekje voelen en als je kindje veel wakker wordt snachts even proberen met een extra laagje eroverheen.

liefs doris

7. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    De aanbevolen temperatuur voor een slaapkamer is 15-18 graden, dus het zou geen probleem moeten zijn qua temperatuur (Laat je baby veilig slapen - Veilig Slapen). Het hangt er inderdaad ook vanaf hoe oud je kindje is. In de nek voelen geeft het beste weer of ie het te koud heeft of niet (koude handjes zijn geen goede indicatie).

Share This Page