Autostoel, kinderstoel, buggy, kleertjes (gaat meer geld in zitten als je van te voren denkt ze groeien zo snel) goede kinderschoenen. Verder gaat er ongemerkt een hoop geld naar een kindje toe. Als je na het jaar berekend wat je zo eventjes tussendoor aan je kindje hebt uitgegeven..... best een boel en het wordt alleen maar meer hahahahah
Volgens mij geef je het eerste jaar het meeste uit, daarna wordt het wel wat minder. In ieder geval zo werkt het bij mij. Later wordt een kind weer duurder als hij of zij naar de middelbare school gaat of gaat studeren... Na de geboorte van lucas hebben we nog vanalles gekocht, kinderstoel, hangmatje, draagzak en vast nog heeeeeel veel dingen die ik niet eens meer weet. Weet wel dat ik alleen nog maar dingen voor lucas kon kopen en niks meer voor mezelf.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb er 3 en stuk voor stuk hebben ze hun eigen hobbies waar ene hoop geld in gaat zitten. Neem alleen maar de zwemles van de middelste......dan heb ik het nog niet eens over d egroeispurt die de oudste had net nadat ik alle winterkleding in huis had....
pff best veel eigenlijk: buggy vervolg autostoel voetenzak kinderwagen eetstoel babycook en nog veel meer, nu heb ik me wel erg laten gaan dit jaar dus heb mezelf nu een halt toe geroepen hahaha. Zeker nu net na haar verjaardag is ze zo verwend dat ze voorlopig (ach tot aan sinterklaas) niks krijgt hahahah
Vervolg autostoel vond ik wel even een flinke uitgave. Buggy idd ook, maar die heb ik gekregen dus dat scheelt.