Wij hebben ons oog laten vallen op de witte joolz en zijn er niet meer vanaf te brengen. Nu wilde ik vragen of er gebruikers ervaringen zijn ermee. Ik ben beetje sloddervos en mijn omgeving is ervan overtuigd dat wit besmettelijk is. Dat weet ik zelf ook maar er zit toch een soort coating overheen? Alvast bedankt.
Als je de bekleding makkelijk kan wassen lijkt het mij geen probleem... Wij hebben de off white bekleding van de bugaboo en dat is ook besmettelijk maar heel makkelijk te wassen (en dat gebeurd ook regelmatig )
Wat goed, heel veel plezier ermee maar dat gaat vast lukken. Het zo'n lekkere wagen. Vindt het wel eens jammer dat ik hem niet meer hebt. Maarja nu de donkey en die is ook fijn!
Hier een witte joolz met zwart frame, erg mooi! Heb je hem in het echt gezien? Ik vind zelf het wit niet echt wit, meer licht gebroken wit, met raar zonnetje erop een beetje gelige gloed. Sommige vlekken gaan er niet uit, maar dat is voornamelijk op het zakje onder de wagen, dus daar maak ik me niet zo druk om, het spul is hier nog nooit in de was geweest. De wagen wordt hier bijna dagelijks gebruikt, over zandpaadjes en in het dorp, dus ziet allerlei soorten terrein
Ah! Bedankt.. Wij nemen hem inderdaad met het zwarte frame. Je ziet hem nergens in het wit. Wel de bugaboo. Ik word alleen maar blijer met mijn aankoop straks.