Baby sneeuwpak

Discussion in 'De babyuitzet' started by naommama, Sep 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naommama

naommama Lid

Jun 26, 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben eind nov/begin dec uitgerekend. Een winterbaby dus :). Nu hier mijn vraag: is het handig om een baby sneeuwpakje aan te schaffen of voldoet een winterjas ook?

Alvast bedankt.

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Jas en dekentje is een stuk veelzijdiiger.

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,126
    5,044
    113
    Female
    Ik krijg ook een winterbaby. Heb een jasje voor en een lekker warme omslagdoek gekocht. De omslagdoek heeft gaten en kan in de maxicosi.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ik vond ze bij mijn eerste wel handig in de wandelwagen dus heb ze wel gebruikt. Ben nu weer in de winter uitgerekend dus dikke kans dat ik ze weer ga gebruiken ook al heb ik nu ook een wikkeldeken gekocht.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Borgvest en lekker dekentje is prima voor de winter,

Een sneeuwpakje als skipakje vond ik persoonlijk helemaal niets, enorm stug... Een berenpakje is misschien wel lekker maar ik vond zelf borgvesten met een dekentje het meest ideale

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb ze veel gebruikt.

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik vond het echt drie keer niets zo'n sneeuwpak: ten eerste hadden ze het al warm zat in de wandelwagen met alleen een vestje en klein mutsje en dan onder een lekker dekentje (ook met temperaturen onder het vriespunt) en ten tweede vind ik die pakjes veel te stug voor zo'n kleintje.

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Onze jongste is van half nov. Ik had voor hem een warm gebreid vestje en een mutsje. Dan lekker een dekentje over hem heen en als het erg koud was het afdek op de wagen. Hij had het lekker warm.
    Ik ben bang dat zo'n skipakje erg stug is voor een kleintje.

9. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
  10. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorig jaar een winterbaby en krijg er dit jaar weer eentje, ik had een jasje en een soort van berenpakje van de h&m hier heb ik vooral dat berenpakje veel gebruikt, was niet te dik maar toch lekker warm 😊

11. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    een baby heeft het warm zat als het in de wandelwagen een jasje aan heeft, mutsje en onder een dekentje. ze liggen beschut.

een sneeuwpak is dan echt niet nodig. onhandig, ze kunnen zich amper bewegen en ook veel te warm. een sneeuwpak is pas nodig als ze evt in de wandelwagen zitting zitten of kunnen lopen. iig als ze wat groter zijn. hier pas vanaf een maand of 7 gebruikt toen ze kon zitten op de slee.

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Het ligt aan het kindje en aan de winter. Mijn dochter het koukleumpje is geboren op 23 oktober, en die winter was er ook sneeuw en was het best koud. Toen heb ik veel profijt gehad van een berenpakje. Maar die is snel genoeg aangeschaft als je hem nodig hebt.

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Oh wacht ik haal twee dingen door elkaar. Ik bedoel idd van die berenpakjes. Skipakje had ik pas toen zoonlief ouder was. Dat lijkt me niet handig voor die kleintjes.

14. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Wij hebben deze.

Attached Files:

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter is van november, maar ik heb die pakjes niet gebruikt. Vestje, mutsje en omslagdoek was prima. Als het echt heel koud was dan kreeg ze de Zensy kruik in de wandelwagen.

16. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Onze dochter is in de zomer geboren, heb in de winter toen ze 5 maanden oud was een fleepakje van Hoppedis gekocht. Ideaal en heel veel gebruikt. Denk dat ik voor mijn winterbaby ook zo'n pakje bestel. Ze vallen wel enorm groot, beginnen volgens mij bij maat 46-52 en die maat zal het kindje makkelijk in passen.

17. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

Jan 10, 2015
    158
    8
    18
    Ik denk dat ik het niet zelf zou aanschaffen. . Jasje en dekentje voldoet. Toevallig had m'n schoonmaak nog een leuk sneeuwpakje liggen die we mogen hebben.. maar ik zou het niet zelf aanschaffen, eerder als ze gaan lopen zeg maar.

18. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

Jan 10, 2015
    158
    8
    18

Schoonmoeder bedoel ik natuurlijk. . :D

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nu nog niet echt tenzij je je baby gaat dragen en geen draagjas hebt. Je pasgeboren baby ligt buiten toch altijd in de kinderwagen of zit in de maxi cosi. Dan zijn ze warm genoeg. Mijn kindjes zaten heel veel in de draagdoek en droegen dan wel een overal/pak tenzij ik mn draagjas aan had.

Share This Page