Goedemorgen ladies! wij twijfelen heel erg tussen de Nuna zaaz kinderstoel en de stokke tripp trapp. kunnen jullie mij ajb helpen met de keuze? wat is jullie voorkeur geweest en waarom? ik heb het idee dat je bij de trip trapp sowieso niet verkeerd kan gaan maar vind de nuna zaaz mooier. maar uiteindelijk is het belangrijskte dat hij goed is en lang mee gaat natuurlijk. zie graag jullie reacties! alvast dank!
Wij hebben een TrippTrapp gekocht. Ik vind het leuk dat hij er in allerlei kleuren is, dus altijd eentje die bij je interieur past (wij hebben de lichtblauwe). En met de newbornset kun je hem meteen vanaf het begin gebruiken!
Wij hebben ze allebei En allebei in gebruik, en ze hebben allebei voor en nadelen. We hebben de triptrap met newbornset vanaf het begin gebruikt, heel fijn maar als je dat niet hebt is de zaaz met tuigje heel fijn, makkelijk te verstellen, echt met een hand, zit al een tuigje, beugel en blad bij en hij beschadigd lang niet zo snel als de tripptrapp. Verder vind ik de kleuren ook prima en hij is makkelijk schoon te maken, zit zacht genoeg zonder losse kussentjes en je struikelt niet over de poten. Nu mijn dochter ouder is vind ze het leuk om in de stokke te klimmen en zelf aan tafel te gaan zitten.. Dus nu weer tripptrapp in gebruik
Vrienden hebben de zaaz en vinden het een kreng om schoon te maken ze zijn nu naar een tripp trapp aan het kijken
Wij hebben de tripp Trapp gekocht toen m'n dochter een maand of 9 was, en er echt nooit spijt van gehad. Ze zit er zo fijn in. Nu is ze twee en is de baby set eraf en klimt ze lekker zelf erop. Ze vind het ook heerlijk om aan tafel te spelen, juist doordat ze er zelf op en af kan klimmen. Nu voor de tweede gaan we voor nog een tripp Trapp, want we laten dochter meegroeien met de stoel. En we gaan nu ook voor de new born set. Vooral omdat we elke avond gezellig aan tafel eten, vind ik het wel fijn als de baby er dan ook bij kan zijn.