Hey allemaal, Ik heb een vraagje, ik zet hier onder even een hele lange lijst met spullen neer die ik heb gekocht en gekregen. Nou is mijn vraag willen jullie even kijken wat ik nog nodig heb en wat ik nog goed kan gebruiken. En jullie mogen zowel de kleine als de grote dingen noemen, en zowel de goedkope als de dure dingen. Alle hulp en alle informatie is welkom Alvast heel erg bedankt, Liefs Debbie Kleding: 18x Rompertje maat 50/56 18x Rompertje maat 62/68 1x boxpakje maat 50 2x Boxpakje maat 50/56 1x boxpakje maat 56 1x BoxPakje maat 74/80 1x Broekje maat 50 ( little star ) 1x Broekje maat 56 1x Pakje maat 50/56 1x Pakje Truitje met touwtje en drukknop en slobbroekje Maat 62/68 1x Rompertje ( 3-6 maanden Disney met Winnie the pooh en tijgertje en knorretje er op ) 1x Rompertje maat 86 1x Slobbroekje maat 56/62 1x Slofjes 1x Slofjes ( Little Star ) 1x Truitje maat 56 1x T-shirt maat 62 ( lange mouw ) 1x Veloursbroekje maat 50 1x Verlourspakje maat 50 1x Verlourstrui maat 56 1x Vestje maat 56 1x Slaapzakje Maat 70cm 1x Wagenpakje ( sweet soft ) 2x Fleecedeken 2x Rompertje maat 56/62 2x Rompertje maat 68/74 ( 6 tot 9 maanden ) 2x Slaapzakjes ( 1x wit 1x geel ) 2x Slobbroekje Maat 50/56 2x T-shirt Maat 50 ( lange mouw ) ( little star ) 4x mutsje 3x Navelbandjes 3x Rompertje maat 50 3x Rompertje maat 74/80 3x Slaapzakjes 2x Geen maat 1x maat 90 3x Slobbroekje maat 62/68 41x Slabbetjes 2x Slabbetjes Winnie the pooh 5x Badcapes/Dekentjes 5x Rompertje Geen Maat 5x Slobbroekje maat 50/56 6x mond/spuugdoekjes 6x overslaghemdjes 75 paar x sokjes alle maten 9x Meidenkleding ( setjes, romper, pyjama, slobbroekje verschillende maten ) Speelgoed En Overige 11x Hydrofielwashandjes 11x molton of hydrofieldoeken 12x Hydrofielluiers 1x 125 ml Fles 1x Activity Gym 1x Baby olie 1x babybadje 1x babybadje zit ring 1x Bad Thermometer 1x Badje ( met Winnie the pooh er op ) + badstandaard 1x Badmelk 1x Billendoekjesdoosje 1x Bodylotion 1x Borstel 1x Doosje voor melktanden 1x Kammetje 1x Kinder beveiliging set 1x Kleine leren zachte disney bal 1x Luierdoekjes doosje 1x MaxiCosi + speelkoord + verkleiner 1x muziek mobiel ( beertjes ) voor in ledikant of box 1x Nachtlampje 1x Nagelknippertje 1x Nagelschaartje 1x New Born Baby Luiers 1x Pluche bal met belletje erin 1x Pratende ezel ( shrek film ) 1x Slaap zacht ( bad-douchegel ) 1x Snurkende Beer ( liggende knuffel ) 1x speelbal met belletje erin 1x Sudocreme 1x wagenspanner ( beertjes ) 1x Winnie the pooh beer ( 66 cm ) 1x wippertje ( wil ik het liefst nieuwe voor hebben ) 1x Zeepdoosje 1x Zeepvrij Shampoo 1x Zeepvrije Wasgel 2x 250 ml Fles ( 1tje van disney met tijgertje en knorretje er op ) 2x Luierdoekjes 2x verchroomde kruiken 3x kruikzakken 3x Molton onderleggers 3x Nagelvijltjes 3x rammelaar 3x Warmte gevoelige Lepeltjes 4x Fopspenen 2x Muziekknuffel ( 1x eend 1x muis ) 1x Dikke BabyDeken 3 Pakken Babydoekjes
Volgens mij kom je een heel eind, kleertjes heb je echt ontzettend veel! Lees ik het nou goed, heb je 6 slaapzakjes? En 75 paar sokjes haha Maar zonder gekheid, volgens mij heb je zo goed als alles, ik zou alleen wat meer hydrofiele luiers kopen, je gebruikt er al gauw 5 op een dag en op elke dag wassen zit je denk ik niet te wachten.
Je moet nog een ledikant, een kledingkast om alle kleertjes die je hebt in op te bergen en een commode, een aankleedkussen zag ik niet en nog een kinderwagen uiteraard! Maar die moet je gewoon van paps en mams of aan je schoonouders eisen
Je schiet al een eind op nu je meubeltjes nog en de kleine kan komen. En je hoeft niet bang te zijn dat de kleine koude voetjes krijgt want sokjes heb je meer dan genoeg.
Ik zie dat je net als ik in de winter bent uitgerekend, dan zou ik meer velours boxpakjes aanschaffen of kado vragen. En spuugdoekjes kun je niet genoeg hebben dus meer spuugdoekjes ik haal ze bij de Ikea zijn lekker groot ideaal. Verder heb je echt veel voor een zwangerschap van nog geen 10 weken
Wat ik net al las, van spuugdoekjes heb je er veel van nodig. Verder een gewone thermometer. Ik weet niet of je t in je kraampakket krijgt, maar alcohol en watten heb je dan ook nodig. Heb je al een boxkleed? Ik heb zelf trouwens ook een soort boxzak. Die kun je aan de zijkant hangen om spulletjes in op te bergen. Maar dat komt omdat ik geen lade heb bij de box. Kinderstoel. Alvast een speentje en ik zou ook van die VSM Cinababy in huis halen. De eerste 3 mnd hebben ze heel veel last van krampjes en dan is CInababy erg prettig. Heb je ook al haarlotion? En misschien een extra zacht crempje voor in het gezicht?
Jeetje, wat heb je een hoop. Ik koop nog niks hoor, tot ik in de veilige periode ben. Ik heb dan wel een antieke wandelwagen, maar goed, die was zo goedkoop dat ik m niet kon laten staan.
Aan kleertjes heb je idd genoeg. Leuk hoor! Ik ben nog niet eens zwanger en koop nu al kleertjes. Ben altijd aan het kijken voor leuke winnie de pooh spulletjes. Heb nu ook al een aardige collectie rompertjes enzo.
soo heee!!! je hebt al heel veel spulletjes. Je bent pas 9 wkn zwanger???? klopt je zwangerschapsbanner?? Ik moet zeggen dat ik kleertjes begon te kopen toen ik 20 wkn zwanger was, ik durfde niet eerder. Maar moet zeggen dat je al heel veel hebt.
krijg je nog een kraampakket van je verzekering ofzo?want voor de bevalling heb je nog niet veel volgens mij.kraammatrassen,kraamverband van die onderbroekjes van gaas.
Domme vraag misschien maar van hoeveel ben je wel niet zwanger? Jemig ik had van van maat 50/56 3 pakje en 3 rompertjes en van 60/62 net zo. Als je straks bevallen bent hoeven ze ja niks meer voor je te kopen, want je hebt alles al.
Hahahaha, ik wilde ook al zeggen: hoeveel kinderen krijg je???? Zo hoef je iig niet vaak te wassen per week. Ik ben nu 33 weken zwanger en ik heb denk ik niet eens de helft van wat jij hebt. Ik heb zelf zoiets van: het is zonde om veel te veel te hebben en als ik nog dingen nodig heb, is de Hema om de hoek. En wanneer de kleine geboren wordt, krijgt ie vast nog veeeeel meer kleertjes. Maar jij hoeft je wat betreft uitzet iig niet druk te maken! Groetjes Honingbij
Debby heeft dit vooral allemaal gekregen. In ieder geval ik kan me dit lijstje van haar ook al herrineren van voor dat ze zwanger was. Ja als mensen veel aan je kwijt kunnen dan heb je ook veel! groetjes
Toch kan ik me wel voorstellen dat het als raar overkomt, wanneer je deze vraag stelt en je nog maar 9 wk zwanger bent. Het is nog maar zo vroeg in de zwangerschap.
Pfff wat heb jij veel gekregen zeg. Ik mis nog wel de kruiken. Krijgen is natuurlijk altijd fijn, maar zelf zou ik toch ook leuke nieuwe kleertjes etc voor de kleine willen kopen. Succes ermee. Kwebbel
Misschien nog slofjes, en mutsjes. En een jasje, aangezien je kindje geboren word met wat kouder weer dan nu! Kwebbeltje, kruiken had ik toch zien staan hoor Oja, misschien nog een draagzak? Wel fijn Debbie dat je zoveel gekregen hebt, scheelt een hoop geld. Liefs Sinnamon