Uitzetlijst?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Poolvos, May 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Klinkt mij als toevalligheid door. Het KAN zijn dat een bv kindje hem eerder pakt omdat hij breder is ja maar dat is echt geen gegeven. En dit heb ik van meerdere mensen (oa lactatiekundige en kraamzorg) gehoord. Het is vooral heel specifiek. Net zoals dat mijn bv kind (enslleen d'r brown pakte :) (overigens hebben ook d'r brown en difrax brede versies van de spenen die de tepel nabootsen)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bijzonder advies:rolleyes:

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Best wel bijzonder. Vooral omdat 4 mensen (apart van elkaar zeiden) waar ik t van gehoord had .. maar ach, mij maakt het ook niks uit hoor. :)

4. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik moet altijd zo lachen om dit soort dingen! Omdat die zus en zo heeft gehad is dat de waarheid punt.
    Gelukkig zijn alle baby's hetzelfde! #sarcasmoff

5. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Goede tips dames!! Bedankt!
    Ik heb toevallig een paar flessen - oa uit proefpakketten en babyboxen. Kunnen we mooi testen wat het beste werkt. In principe gaan we voor borstvoeding - maar je weet nooit :)
    De rompertjes van hema waren een goeie tip; maar omdat ik in het buitenland woon zal ik het met non-hema moeten doen. De rompertjes zijn hier wel standaard "meegroei" wat betekent dat ze onderaan 2 of 3 rijen knoopjes hebben en daarom ietsje panger blijven passen.
    Spannend allemaal hoor!

6. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Ik werk zelf in de Kraamzorg, mijn ervaring met de Avent flessen zijn dat ze veel lucht mee zuigen. De spenen pakken ze inprincipe wel altijd, alleen gaat de fles vaak te snel leeg en drinken ze met veel lucht. T komt weinig voor dat ik een baby heb die er wel fantastisch uit drinkt...
    Ik adviseer altijd de dr brown of difrax omdat daarbij de speen kleiner is en ze hun lipjes mooi om de speen kunnen omsluiten en daardoor geen lucht zuigen.

Eigenlijk moet je voorstellen dat Avent een bv product is, ze mogen eigenlijk geen flesjes maken die voor een newborn zijn. Ze mogen flesjes maken vanaf 3/6 maanden, vandaar dat ze zo groot zijn. Alleen vergeten ze dat er vaak bij te vertellen ;).
    De flesje in de blije doos enz. Moeten een borst voorstellen.. ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien met zulke uitstekende tepels :roflmao:.

Als ik 10 baby's heb.. drinken er mss 3 goed uit de Avent.. het ligt echt aan je baby. Maar om al problemen te voorkomen raad ik ze af. Maar ander zijds, een andere fles is zo gehaald.

nosilla likes this.
  7. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Even een vraagje.
    Ik zie heel vaak setjes met een broekje en romper en een mutsje?
    Ik vind dat zo raar er moet dan toch ook een shirtje of vestje bij?
    Of is dat specifiek iets voor de zomer ofzo?

8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Goed dat je dat zegt idd, zie veel mensen kiezen voor Avent omdat dit in die dozen zit. Zweer zelf bij Dr Brown, ook bij Difrax veel meer lucht!

9. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Denk idd voor de zomer, normaal krijgt ook pasgeboren baby gewoon shirtje aan!

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook een dr brown liefhebber. Difrax had ook nog teveel lucht en ging te snel.

11. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Difrax zoog hier ook vacuüm, avent vond mijn peuter toen zooooooo niet fijn. Heeft er geen enkele keer goed uit gedronken. Dr. Brown is top!! :cool:

12. Betsy

Betsy Niet meer actief

Hier juist Dr. Brown de deur uit gedaan.
    Avent kon ze niks mee en Difrax ging prima.

Volgens mij is dat echt per baby verschillend....

Share This Page