Wat koop/vraag jij voor Sinterklaas of kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mythique, 3 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Toch weer een Sinterklaas/Kerst cadeau topic maar dan vooral niet voor kindercadeaus! Ik moet een lijstje vullen en heb weinig inspiratie. Dus wat vragen jullie of wat kopen jullie voor je man of vrouw of moeder of broers?

Ik wil in ieder geval een kook thermometer vragen, zodat ik macarons kan gaan proberen. Voor mijn familie ben ik net los gegaan in de Dedoles sale. Extra 42% korting met code FB42! 20 paar sokken voor 66 euro :o:.

Zuul vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Adventskalender wil ik kopen, ik had zelf vorig jaar 1 van lipton thee voor mijzelf gekocht voor mijzelf. Decemberkalender kraslot is ook altijd leuk

3. MissXray

MissXray Niet meer actief

Ik wil heel graag kaarsen, leuke spellen en bij voorkeur een fles Aperol :).

Jessi79 vindt dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Ik vraag allemaal verschillende bakvormen van silikomart (niet de bedoeling dat ik ze allemaal krijg, maar dan blijft het een verrassing welke het wordt), bv deze https://www.amazon.nl/dp/B0753JMMN4/ref=asc_df_B0753JMMN41635856200000/?tag=lootjestrek0c-c17-21&creative=380333&creativeASIN=B0753JMMN4&linkCode=asn&dn_platform=website

En verder bonbons en een flesje ruby port.

We doen alleen cadeautjes met Sint, en dan dmv lootjes trekken. Kerst doen we meestal iets voor de kinderen samen, maar daar ben ik nog niet over na aan het denken.

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb voor sinterklaas rituals badolie, autoparfum en handzeep gevraagd.

Voor kerst/verjaardag nieuwe uggs

6. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ik wil graag een planbord en een lekkere deken voor op de bank.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Ik wil
    - Parfum (Coco Chanel)
    - Rituals geurstokjes voor in mijn huis, badkamer en toilet
    - Rituals badzout/zeep. Geur weet ik nog niet.. volgens mij vond ik de blauwe (nieuwe lijn?) wel lekker ruiken

ik ben into de geuren dit jaar. Alles stinkt namelijk zo (zwangerschapskwaal) Alleen chemische geuren kan ik handelen.

Lies1611 en Beausecret vinden dit leuk.
  8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.947
    14.996
    113
    Poeh

Zo'n klikkie cadeaukaart lijkt me wel wat!
    Ik stik altijd van de foto's van mn dochter maar t komt er nooit van er wat mee te doen. Had van hun een proef ding via vodafone en dat beviel eigenlijk wel. Mooie foto's en gebruiksvriendelijk en toch weer een stok achter de deur om foto's van die maand te bestellen. (abbonnement variant) maar ik vind m vrij prijzig om voor mezelf te kopen (net als zoveel andere dingen die ik mezelf niet gun). :roflmao:

Van onze favoriete stream is er een webstore, helaas nu nog afhankelijk van de UK variant. Zodra de EU versie er is kan ik los voor mn man (en mn man voor mij) die brexit deed best zeer met importheffing van 40,- op een boekje van 19 pond...

Pandora armband/ketting o.i.d. met 3 bedels, 1 voor dochter, een voor zoontje die we helaas moeten missen en eentje voor deze spruit. Gewoon een systeem wat je uit kan breiden met "life events" maar goed, de prijskaartjes vond ik dan minder geslaagd.

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ik vraag een studieboek, maar meer voor light reading. Die dingen zijn schreeuwend duur maar vind het heerlijk om meer vakliteratuur te lezen. Mn man koopt meestal nog iets bij rituals en dan is t wel weer klaar.

Zuul vindt dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Mijn man wilde dit jaar graag een verlanglijstje van me voor kerst en sinterklaas en heb een schandalig lange lijst gemaakt :D
    Het varieert van een chocolade letter tot een Apple Watch en daar tussenin parfum, boeken, Rituals, etc, dus ben benieuwd.

Hoef niet alles te krijgen, hoor, maar als ik er maar 3 dingen op zet weet ik al precies wat ik krijg, ook niet leuk ;)

Luna86 en Adje vinden dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Ik heb tunische haaknaalden en een tostiapparaat voor nu erop staan. Meestal ook wel iets voor m'n kerstdorp maar die kan ik nu niet neerzetten met C

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

boek: Is het al zeven uur?
    Gezinskalender voor 6 personen
    mooie regenjas
    Rituals

Luna86 vindt dit leuk.
  13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Springvorm
    Rituals geurkaars
    Dutch oven deksel lifter
    Ravensburger escape puzzel
    Ticket to ride Nederland

14. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Adventkalender
    Braadpan 36 cm

15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik heb gevraagd voor kerst:

Geurtje
    Riviera Maison grote dubbelwandige theeglazen
    Riviera Maison (iets van Rattan/riet)
    Een make up bon
    Gezelschapsspel

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Nieuw horloge. In daglicht kan ik nu op mijn Garmin de tijd niet zien:rolleyes:
    Gezelschapsspel.
    Lego Harry potter.

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Eigenlijk wil ik graag als kerstcadeau met kerst en oud en nieuw naar Curaçao :oops: staat hoog op mijn lijstje.. maar als dat er niet in zit :p heb ik wel wat andere dingen ;)

Een kookboek van Lot Beukers
    Apple Watch
    Een tas
    Verzorgingsproducten
    trui van Isabel marant
    Handschoenen en sjaal
    Regenjas
    wafelmaker

Sado vindt dit leuk.
  18. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.229
    113
    Wij geven elkaar nooit cadeaus. Als we iets graag willen hebben kopen we dat zelf of in overleg. Ik was altijd op feest-of verjaardagen aan het bedenken wat ik nodig zou hebben. En moest vervolgens aan anderen instructies geven over waar en voor welke prijs. En anderen ook weer bij mij. En vaak kreeg ik dan ook nog spullen die ik eigenlijk niet nodig had. Of ik kreeg of een stapel cadeaubonnen (die dan weer bleven liggen). Zonde van de tijd en energie. Dit werkt voor ons zoveel beter.

Volwassenen die elkaar onderling cadeautjes geven hoeft voor mij dus niet. Ik vind het veel leuker om voor de kinderen wat uit te zoeken.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

- kookboeken (bijv. de nieuwe van Mascha Lammes)
    - kook-/bakspullen
    - Agenda van Greenbook
    - A5 notitieboek van Greenboek (A4 heb ik al en ben ik heel blij mee :))
    - Flashcards van Bambook
    - Steakmessen van Forged
    - Een spelletje of een 1000 stukjes puzzel om met z'n allen te doen in de kerstvakantie
    - Mokken van HK Living

Een kleine greep uit mijn verlanglijstje :D

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij vieren kerst vlak daarvoor ben ik jarig. Op mijn lijstje staat tot nu toe;
    - Mooie grote weekend tas
    - Oozo smartwatch
    - Ixxi ring
    - rituals luxe geurstokjes
    - rituals geurkaars
    - Sauna bon
    - Zwarte handtas
    - luchtje la vie est belle

Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina