Ik kreeg een doorstuur mailtje van een vriendin van mij daarin staat het volgende: Hallo allemaal, mijn huisdier heeft jongen gekregen... Ze zijn nog geen week oud , en ik kan ze niet allemààl houden... Ze zijn echt heel schattig! geslacht is nu nog moeilijk te bepalen...maar daar komen we wel achter. De kleintjes mogen weg voor 3 euro per stuk, en als het echt moet verkoop ik de moeder ook wel, voor 20 euro. Laat je hart spreken en adopteer er eentje, aub. Klik op onderstaande LINK voor een FOTO! http://i105.photobucket.com/albums/m233 ... 48_000.jpg
Ik schrok ook ffies toen ik die foto zag...echt eng! Je zal het maar hebben zo in je huis! Ik kijk hier nu ook steeds rond maar kon het niet laten om het het even hier te plaatsen
k heb m ook gekregen savonds laat, maar ik heb dus echt een fobie voor spinnen dus was niet zo blij om deze email te krijgen heb heel de nacht niet geslapen
gatverredamme.. ik krijg hier echt de rillingen van.. heb namelijk ook een fobie voor spinnen.. zit meteen overal te jeuken
oepsie..sorry, is niet mijn bedoeling stuipen op het lijf te jagen... Ben zelf ook echt bang voor spinnen en schrok er ook wel van maar kan er toch wel om lachen al heb ik het plaatje snel weggeklikt
HHAHAHA vind het wel lachen nu,maar je schriks echt als je die foto opent en helemaal omdat je het niet verwacht!
Hahahahaha! Ik vind 'm echt goed! Ik was al benieuwd, verwachtte leuke kittens of puppies, hahaha! Ik ga die foto als screensaver op m'n werk gebruiken, hahaha!
Mooi beesie zeg! Heb die moeder liever als die kleintjes...die kan je tenminste nog n BEETJE in t oog houden. Maar 20 euro is me wat te gortig, sorry.
Ben ik blij dat ik eerst de reacties heb gelezen ipv de link te openen Heb een ontzettende hekel aan alles wat kruipt op meer dan 4 poten.
Haha... ik had dus niet eerst de reacties gelezen en verwachtte ook schattige puppies of kittens te zien. Idd, je zal het maar in je huis hebben... BRRRR!