uitzonderlijk geval of iets heel anders???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mieke1986, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje meid wat een verhaal en onzekerheden. Hopelijk heb je vanmiddag meer duidelijkheid.

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Na een aantal weken daalt ook nog eens het hcg hormoon he dus misschien dat de testen het niet meer oppikken?
    Ik ben trouwens echt reuze nieuwsgierig :)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat klopt niet helemaal. De hele zwangerschap door is je HCG-waarde vrij hoog en moet het zeker opgepikt kunnen worden door een zwangerschapstest!

Zie hier de HCG-waardentabel:

9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    kom ff kijken of er al nieuws is, maar nee dus

5. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

vanmiddag de echo gehad, man wat is zoiets zenuw slopend. die man had het beeldscherm zo gezet dat ik zelf niks kon zien. ik hoorde hem foto's maken. en uiteindelijk zegt ie, niet zwanger.

besefte het pas nadat ik me weer aangekleed had, en bijna in de auto zat weer. heb in de auto niks gezegd, en toen we bij mijn schoonzus stopten, kon ik niet meer ophouden met huilen.

ik was er zo zeker van!!!!!!

wat het nu wel is, geen flauw idee. ik voel me nog steeds zwanger, en mijn buik is ook niet echt te negeren.
    maandag maar opnieuw een retoutje huisarts maken. diegene die de echo deed zei dat er misschien iets te zien zou zijn op mri of ct scan.

maar ja, wat het ook is, ik ben niet zwanger.

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    he jammer meis, want tja je gaat er toch een beetje op hopen denk ik. Ben benieuwd wat het dan is. Ik zou inderdaad dan nog even langs de huisarts gaan. Sterkte ermee!

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh meid, wat vervelend. Heel veel sterkte!!!!!

8. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik dan eindelijk eens weer,

nou waarschijnlijk komt het uit de darmen. ik had al wat last van buikpijn maar weet dat aan een mogelijke zwangerschap, zaterdag werd de pijn een stuk heviger en had ik ook koorts. mijn vriend stuurde mij naar het ziekenhuis,
    daar dachten ze eerst aan een blinde darm onsteking en ik kon meteen daar blijven, ze zouden zondag nog wat onderzoeken doen.
    ondertussen is de diagnose zo'n beetje idere dag gewijzigd. eerst waren het intstoken darmen en nu een simpele buikgriep.
    ik ben vanmorgen met ontslag gegaan, en heb voor morgen een afspraak staan bij mijn eigen huisarts. in de hoop dat die me verder kan helpen, of in ieder geval pijnstillers geven die wil helpen.

ik laat het jullie weten

liefs mieke

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goh meid, het zit je niet mee! Sterkte!

10. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, daar ben ik weer.

vanmorgen bij de huisarts geweest, ik tijfelde toch echt aan de diagnoses die het ziekenhuis stelde hier.
    en een paar zeer pijnlijke en vervelende onderzoeken later een nieuwe diagnose.
    niet een waar ik blij mee ben. maar wel een die lijkt te kloppen:
    baarmoederontsteking.
    ik heb nu een dubbele antibioticakuur. en die moet morgen al effect hebben.
    moet morgen met de huisarts bellen om te kijken hoe het verdder gaat.

liefs mieke

11. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    succes meid! wat een hoop gedoe zeg!

Liefs!

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0

AUCH !!! Die heb ik ook gehad !! En ook nog ontstoken eileiders erbij!
    Bij mij kwamen ze erachter doordat ik met blindedarmonstekings-verschijnselen bij de HAP kwam.
    Vervolgens er een ontsteking in mijn bloed te vinden was en alles wees op een blindedarmontsteking.
    Volgens meerdere artsen was een echo overbodig en werd ik gelijk opgenomen en een dag later geopereerd!
    In de uitslaapkamer kreeg ik te horen dat mijn blindedarm niks mankeerde (en ze dus hebben laten zitten), maar dat mijn baarmoeder en eileiders flink ontstoken waren!

Heb 2 weken thuisgelopen met stevige AB kuur (een van de zwaarste) en bijkomend van de buikoperatie (die dus voor jan lul was gedaan)

13. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

13 apr 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey mieke,

wat een gedoe allemaal, heb je ook pijnlijke borsten door die baarmoederontsteking?

succes en sterkte met alles =)

14. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    je bedoelt omdat ik daarom in het begin die testen heb gedaan? nee dat is hoogst waarschijnlijk een bijwerking van de prikpil.

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Beterschap Mieke ,

ook ik heb een baarmoederontsteking gehad door 3 vmk*naèèn en dat was hell echt ..

Succes!

16. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer bij de huisrtas geweest, voor de zoveeklste keer deze week bloed laten prikken. is moet speod opgestuurd, krijg rond vijf uur de uitslag.
    als het is wat de huisarts denkt wat het is (baarmoederontsteking) kan ik gelijk door naar de ehbo, voor een gynaecoloog. omdat de antibiotica dan niet aanslaat. weet niet wat er dan allemaal gaat gebeuren, wil het ook nog niet weten denk ik.
    en als er niks bijzonders in het bloed is te vinden, wil ze het voorlopig even op z'n beloop laten.
    waar ik niet echt op sta te springe, omdat de pijn met de dag erger word.

blegh, heb er schoon genoeg van.

liefs mieke

17. mieke1986

mieke1986 Lid

6 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou er was niks te vinden in het bloed.

moet nou morgen weer bellen om te laten weten of er iets is verandert is in de klachten (toename/afname pijn)

en dan word er weer verder gekeken.

Deel Deze Pagina