zwangerschapstest van de apotheek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanbrandon, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    Weet iemand of deze test gevoelig is..?
    Was er echt van overtuigd dat ik dit keer zwanger ben,
    mijn temp blijft hoog (voor het eerst!) en ben telkens doodmoe.

Net die test gedaan, hij was spierwit :(

Zit nu op 2/3 dagen voor NOD..

2. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Misschien heeft deze test meer HcG nodig? Hoor over het algemeen geen slechte verhalen over deze test.
    Wat je kan doen is Kruidvat 2 voor 5 halen, die zijn dus en goedkoop, zeer gevoelig maar ook betrouwbaar, zeggen ze...Meesten zijn erg enthousiast over deze testen.
    Weet ook dat je HcG pas op of rond NOD op testen direct iets zou moeten aantonen en vanaf dan elke 2 a 3 dagen verdubbelt, daarom zeggen de bijsluiters ook altijd, testen pas vanaf je NOD..

Succes!

3. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    dankje! ga ze morgen gelijk halen..

4. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MamavanBrandon, ik weet niet welke je had van de apotheek? Ik had gisteren 2 testen bij de apotheek gehaald waaronder een eigen merk en ik zag in de bijsluiter dat die van dezelfde fabriek komt als de Kruidvat 2 voor 5. Lijkt mij dat ze dan even goed zijn. Suc6!

5. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    ik had ook gewoon eigen merk.. heb net toch meer even kruidvat 2 voor 5 gehaald maar helaas weer negatief :(

6. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Je had het beter morgenochtend kunnen doen, ochtendurine is veel geconcentreerder

Deel Deze Pagina