uk constant in protest?!?!?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo hallo hier.

Vraagje, Mijn kleine kereltje gaat echt constant in protest lijkt wel.

Als ik op sta voor maakt niet uit wat, begint hij van binnen te schoppen en te bewegen echt heel extreem, moet constant eve stil gaan staan of gaan zitten.
    Zelfs als ik naar de wc ga, lijkt het wel of hij van binnen wakker wordt op het moment dat ik opsta en wacht van wat gaat ze doen, doe ik meer als 5 stappen, begint hij meteen te schoppen.

Op onze echo hebben we wel al gezien dat ons kereltje nu al moeilijk stil kan zitten, moesten zelfs een keer terug voor de 20 weken echo omdat meneer niet stil wilde zitten

Maar is dit wel normaal? zoveel bewegen?

liefs miranda

2. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    He Miranda,
    Op het moment dat ik je berichtje lees, krijg ik ook een schop.
    Ons kereltje is ook onwijs beweeglijk. Soms vraag ik me af of ie uberhaupt slaapt....terwijl mijn placenta aan de voorkant ligt (gelukkig maar ;) ).

Het begint 's ochtends al vroeg en gaat lang door... voel het eigenlijk steeds. Vooral bij omdraaien, gaan zitten (als ik voorover zit, vindt ie vreselijk volgens mij) en gaan staan. EN 's avonds ook nog es...de ene dag meer dan de andere hoor.

Ik word er alleen maar gelukkig van...

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey marilene

Ook een bezig bijtje van binnen dus!

O ik wordt er zeker ook heel gelukkig van als ik me uk voel, maar zoveel als die van mij beweegd wordt ik er af en toe ook moe van en dan figuurlijk.
    nou ja wat meer zitten voor mij dus ;)

Liefs miranda

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zou ook nog kunnen dat de baby en de placenta gewoon heel gunstig liggen zodat je bijna alles voelt wat je baby doet. Heb wel eens gehoord dat men over het algemeen maar 40% voelt van wat een babietje eigenlijk beweegt. Misschien voel jij gewoon meer!
    Ik voel op sommige tijdstippen een hele kermis in mijn buik. Vooral begin van de avond voordat ik ga slapen. Dan zie ik mijn hele buik echt heen en weer golven, wel een grappig gezicht.

Groetjes Rosa

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier ook een adhd kindje. zit nooit stil! als iets hem niet bevalt schopt ie even zodat ik anders ga zitten of staan. eigen willetje ;)

6. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Wacht maar tot het een voorkeurs houding met slapen gaat krijgen 8)
    Ik mag bijvoorbeeld als ik naar bed ga niet op mijn rechterzijde beginnen.
    Dan schopt ze net zo lang dat ik me van ellende maar omdraai.
    Dan rond 03:00 moet ik me weer omdraaien. En dat laat ze blijken ook hoor! :)

7. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Hahaha,

Ken het gevoel. Soms denk ik, kan het wat minder :rolleyes:
    Maar ergens vind ik het weer super geweldig !

Bij mijn eerste kleine had ik het niet zo erg ...
    Dus deze is echt een drukte makertje !

Gelukkig kan ik snachts nog wel slapen ;)

8. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook hier een heel beweeglijk beebje!

Groetjes,Alida

9. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    misschien is het geen protest maar vindt hij het gewoon leuk als jij beweegt! Mijne is ook erg druk en de echoscopist had moeite om alles te meten omdat ie dan alweer draaide. Bij mij gaat hij juist schoppen als ik stil zit!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier ook een kleine druktemaker, mensen geloofden mij niet als ik zei dat ik 'm bij 15 weken al voelde (1e zwangerschap) maar het is toch echt zo! ;)

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heerlijk, dat getrappel.
    En juist als ze nog veel ruimte hebben, kunnen ze ook zo heerlijk veel schoppen nog. :)
    Ik weet het niet meer heel zeker, maar volgens mij is deze derde baby ook beweeglijker dan de eerste twee.
    Het reageert wel heel erg op een hand op m'n buik en dan een beetje aaien en heen en weer bewegen. Dan beweegt het altijd terug! Heel leuk om zo al een beetje te communiceren samen. 8)

Deel Deze Pagina