Hallo ik weet dat het geen kwaad kan dat het kleintje de hik heeft, maar mijn Uk heeft zeker 2x per dag de hik... is dit normaal? is ie nu al gulzig ? en kan dit verder geen kwaad? Verder heb ik al een poos pijn met slapen. Vooral als ik op mijn rechterzij lig gaat die heup pijn doen, vooral als ik er dan een poos op lig. S'morgens heb ik ook geen gevoel op die huid. Daardoor ga ik lekker veel draaien met de voedingskussen onder mijn buik en tussen de benen. De andere zij heb ik eigenlijk helemaal niet veel last van en ook overdag heb ik er geen pijn aan. Wel savonds in de onderrug, maar dat is volgens mij (?) normaal? Mijn vriend kan dit dan altijd makkelijk weg masseren/drukken. Oja, Uk ligt trouwens veel aan die kant die veel pijn doet... Is dit ook allemaal normaal of is het iets anders? en zijn er nog tips bij het slapen die je mij kunt geven? En is dit na de bevalling verdwenen of kun je dat niet zeggen? alvast bedankt!
hoi, veel de hik hebben kan geen kwaad. Die gevoelloze huid komt inderdaad van het de hele nacht op die kant liggen, kan ook geen kwaad. Je ligt vaak op 1 kant lekker ovm de ligging van de baby. Geeft niks, na de bevalling is het weer over. Masseren is natuurlijk altijd goed! Mirjam