Hey meiden, Onze uk is bijna 11 maanden en krijgt nog steeds 3 flessen op een dag; 's morgens een papfles, tussen de middag bij het brood nog een fles en 's avonds om 20 uur de laatste papfles voor het slapen gaan. Steeds meer hoor ik om mij heen dat kindjes (die jonger zijn als dat Sharon is) al gelijk na het eten naar bed gaan en geen laatste fles meer krijgen. Hm, Sharon drinkt de laatste fles 9 van de 10 keer helemaal op dus ik vind het zielig om haar die fles niet meer te geven. Maar wanneer zijn jullie naar 2 flessen gegaan en wat zouden jullie doen? Gelijk na het eten de papfles? Ik vind het zo snel namelijk, na het eten hebben we echt zo'n 'ritueel' en dat gaat super. Ik vroeg het me eigenlijk alleen maar even af . Liefs van mij
Hier zijn we met 11 maanden langzaam overgestapt op halfvolle melk. Met 12 maanden kreeg C dus 's ochtends pap van halfvolle melk en bambix. Een klein flesje koude halfvolle melk bij de boterham, en een klein flesje warme halfvolle melk voor het slapen gaan. En dat gaat prima zo. Die laatste fles moet er misschien nog eens af. Maar thee drinkt hij niet zo goed, en ik geef liever geen zoet-sap voor het slapengaan. Dus we houden dit lekker aan.
amy zit vanaf 8 maand op 2 flessen. maar de laatste fles voor het slapen gaan krijgt ze nog steeds. bij haar brood krijg ze thee. hij mag er wel al af hoor, maar ze drinkt hem nog zo lekker leeg, dat ze hem van mij nog best mag hebben. en vaak eten we ook al om 1700 en dan vind ik het wel lang om de nacht mee door te komen
Rick krijgt er nog steeds 3. Hoewel de eerste eigenlijk een bordje pap is, maar dus wel vergelijkbaar met de papfles. Bij z'n broodje krijgt hij een bekertje melk. En na het avondeten krijgt hij er nog een, hij krijgt geen toetje verder. Hij vind het nog steeds lekker. Soms drinkt hij maar de helft op maar vaak ook wel alles.
hier sinds een paar dagen. de fles bij zijn boterham wilde hij niet meer. dus nu krijgt hij als ontbijt een bord pap en voor het slapen gaan een papfles.