ukkie pukkie pup (heel erg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    och gut
    ik dacht eerst ook dat het om de links bovenste pup ging...
    ik vind het nog wel mee vallen, zolang ze goed eet en actief is!

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Met een week of 5 - 6 zou ik het doen, want ze moeten wel tandjs hebben om het te scheuren..
    En te koud, ja het moet niet heel hard vriezen, maar een btje kou kunnen ze wel tegen hoor.
    Als ze met 8 weken naar hun nieuwe baasjes gaan, moeten ze ook in de kou naar buiten om te plassen en te poepen ;)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat was ook mijn eerste reactie op de foto.
    Ziet er op zich niet heel raar uit hoor. En als het verder goed gezond is, moet je je er niet teveel zorgen over maken hoor!
    Nanni/Kim heeft er al het een en ander over gezegd, heb zelf ook ervaringen met kleinere honden uit een nest en het komt negen van de tien keren echt wel goed.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh Amfy wat zijn ze schattig geworden zeg!!!

En volgens mij is het "normaal" dat 1 pup altijd iets kleiner is dan de rest. Zolang ze eet, goed kan poepen, niet spuugt en meekomt met de rest is het goed hoor. Wij hebben 2 nesten (ook Jack Russels :D) gehad en bij het laatste nest was de kleinste echt ziek. Die kon ook niet eten en hield het niet binnen. Zij bleek toen een open gehemelte te hebben en toen konden we haar laten inslapen. Maar deze pup deed het gewoon vanaf het begin niet goed hoor. Zo te lezen (grommen, blaffen en eten), zit het bij jouw pup wel goed ;)

Maarre...heb je trouwens nog je oude dierenarts gecontact over die zogenaamde schijnzwangerschap?? Wat zei hij??

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb toch mooi een officieele excuusbrief gehad hahahaha.

open gehemelte heeft ze niet. dat heb ik gelijk na gekeken.

eten poepen alles doet ze goed alles groeien niet zo hard

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

idd met zwangerschapsmisselijkheid zou ik het niet doen hahaha, dan blijf je naar de wc rennen.

wat ook lekker voor ze is is lamshart, of runderhart (dat is vaak al in stukjes te koop in de supermarkt) ff koken en ze vinden het heerlijk.

ik koop hele harten, ene keer lams en de andere keer rund. mijn vriend kan er nog steeds niet tegen als ik ze kook en snij, met zwnagerschap heeft hij geprobeerd te snijden, maare de wc was gewillig hihihihii

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha, eikel!! Die excuusbrief mocht ie houden ;) Neem aan dat je nu wel van dierenarts veranderd bent?? :D

Nee geloof ik ook niet hoor, dat ze een open gehemelte heeft...dan had ze niet zo "oud" geworden al.. Joh, ik denk dat ze gewoon klein van stuk is.
    Wij hebben een kat die de kleinste uit het nest was en hij is nu als volwassene nog steeds heel klein (voor een kater). Dus ze zal wel gewoon een ukkie blijven!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina