helaas... de echo was niet goed bij de gyn vandaag.. nu wachten dat mijn lijf alles weer op orde heeft..
Wat naar om te lezen En dat zo voor de kerstdagen... Een hele dikke knuffel voor je, meer kan ik jammer genoeg niet voor je doen
Lieve lieve Parr, wat schrik ik van je berichtje. Wil je even een heeeele dikke knuf geven,komt ie: hugggggg!heel veel sterkte meid, heb het zelf ook 2 mk meegemaakt maar erna gewoon 2 gezonde meisjes gekregen. knuffie meis
dankjewel Daantje. Ik hoop dat de gyn nu kan onderzoeken wrm het 4x fout is gegaan dit jaar en dat wij gauw op de roze wolk mogen blijven!!
@Gonca ik heb de gyn niet gezien. Ik was bij de echoscopist van de gyn.afdeling. Zij heeft niet veel gezegd maar met de duur van een zw dat ik had moeten zijn, ook al iets eerder of later.. er was niks te zien. Ik verlies nu iets meer dan de bruin, oud bloed. Grijs oud bekleding zeg maar. Nu hopen dat het gauw doorzet en dat de gyn's kunnen zien wat er mis gaat steeds
Hmm, vruchtzak is al met 5 weken te zien, jij was 6/7 weekjes volgens mij toch? Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik wens je veel sterkte voor nu en komende tijd !! *KNUF*
Nee ik was in de 6e week maar kon ook net bijna 6 zijn als de ei later ingenesteld was. Toen ik de cb digi deed zaterdag zei die 2-3, dus 4-5weken. Komt goed! we overleven dit wel, zoals de andere 3. Is zwaar kut maar is nu niet anders