Weet iemand wat/waarom de site van ukkiesweb niet meer te openen is. Ik kan namelijk mijn site voor Djurra (www.ukkiesweb.nl/hummel) niet meer op. Ook andere ukkieswebpage's kan ik niet openen. Weet iemand van jullie waarom of wat er aan het handje is? Bedankt!
Ik weet niet hoor...maar ik kan gewoon op de site komen van www.ukkiesweb.nl/hummel Ik denk dat het probleem bij jou ligt aangezien ik geen problemen met de site heb?
Wat raar? Zou je voor mij misschien het emailadres van ukkiesweb (iets van support, beheer, info of iets dergelijks) kunnen melden hier, dan kan ik eens zoen of hun weten hoe het komt! Zo jammer, was druk bezig met bijwerken en sinds gister kan ik er niet meer op...
Hai, ben wezen kijken voor je maar kan echt nergens een mail adres van ze vinden of wat dan ook. En heb echt alles na gepluist. Maar denk zelf dat het bij jou een server probleem is hoor. Want als de site zelf plat zou liggen zou ik er ook niet op kunnen komen. Ik hoop voor je dat je er snel weer op kunt.
Ik kan er weer op.... Weet iemand wat een proxy is? Want daar scheen 't aan te liggen. Bedankt voor je zoeken iig Linda!