Ik vind een pakketvloer mooier en warmer aanvoelen..hier een tegelvloer in de keuken, omdat hij er al lag maar vind het eigenlijk niks..rest overal pakket en laminaat en dat bevalt hier veel beter...
Wij hebben een massief houten vloer in de woonkamer, maar in de keuken wel tegels (grote donker grijze 50 bij 50 cm). Houten vloer in de keuken is niet zo handig ivm vet spetters enzo.
Hier een beetje hetzelfde zoals bij Sabrine. Wij hebben ervoor gekozen om een massief eiken vloer te leggen in de zithoek en in de keuken en eethoek hebben wij een donker grijs/zwarte vloer. Wij hebben vooral voor dit concept gekozen omdat dit het gemakkelijkste te onderhouden is. Daarnaast vind ik ook dat een parket vloer zo gehorig is. Als je erop loopt heb je altijd zo'n vervelend geluid. Wij zijn trouwens helemaal weg van onze houten vloer in onze zithoek, lekker aangenaam warm voor de voetjes en het is ook leuk spelen voor mijn dochter. Succes met je keuze.
ooit gehoord van vloerverwarming (das nog een zuinigere manier van stoken ook) Ik vind hout ook wel mooi trouwens maar met kids, huisdieren e.d. niet zo praktisch altijd, ik gooi geen emmer met dettol over een houten vloer heen en over een tegelvloer wel dus vind ik toch wat schoner, tussen dat hout gaat van alles zitten
ik zou een mooie houten vloer doen. Ik vind persoonlijk tegels vaak niet mooi maar das net wat je smaak is. Ik zou als je tegels doet zou ik wel vloerverwarming doen, anders is het koud. Houten vloer of een mooi laminaat kan je prima stofzuigen & dweilen.
Wij hebben nu laminaat in de slaapkamers, vymil in de woonkamer en tegels in de keuken, maar echt ik vind het niet mooi en daarom kiez ik voor tegels. Wij gaan in april overal tegels zetten en onder komt er dan vloerverwarming. Ik vind tegelvloeren luxer uitzien. Maar iedereen zijn eIgen smaak en mening natuurlijk.
Tegels kunnen ook warm zijn met vloerverwarming er onder Ik zou niets anders meer willen Ook heerlijk om te dweilen en lekker snel droog met de vloerverwarming er onder
Wij hebben parket in de slaapkamers en verder overal tegels omdat ze er al lagen (grote donkergrijze) maar die in de woonkamer gaan we vervangen voor een parketvloer, ik vind het mooier en warmer.
ik vond parket altijd mooier, maar mijn vriendin heeft vloerverwarming en overal parket behalve in de wc, daar heeft ze tegels. nou, ik was graag met mijn sokjes in haar wc hoor! aan de andere kant valt alles stuk op tegels en als een tegel stuk gaat is het lastig vervangen..... maar tegels kunnen wel weer nat worden..... tja, succes met kiezen, aan mij heb je geloof ik weinig
Wij hebben een Schitterende parketvloer, hout is mooier en warmer dan tegels, vind ik. Niettemin zou ik noooooit op nieuw een houten vloer nemen, het is zo onhandig! Je ziet er alles op, ontzettend snel beschadigingen en niet makkelijke te reinigen. Mijn volgende vloer wordt daarom echt een tegelvloer.... Ik zou je dus tegels adviseren, lekker met vloerverwarming.
Wij hebben nu keramisch parket (jaja: dat kan ook nog!) met vloerverwarming. Ziet eruit als parket, maar heeft dus alle andere voordelen van een plavuizen vloer. Lekker warm aan de voeten, kamer sowieso heel lekker gelijkmatig warm en makkelijk met schoonmaken.
Als je voor tegels kiest, moet je echt geen vloerverwarming vergeten! Dat vind ik echt een MUST. Mijn schoonouders hebben in de hele benedenverdieping tegels, zonder vloerverwarming. Zo koud in de winter!
Als je kiest met je verstand: tegels (makkelijk in onderhoud). Als je kiest met je gevoel: hout (en dan geen laminaat hè, echt hout!). Hier een mooie, donkere houten vloer en ik vind het prachtig. Natuurlijk krast het en komen er deukjes in, maar in ons huis mag geleefd worden, dus ik vind dit geen ramp. Het is warm, natuurlijk en 1 x per jaar zetten wij hem in de olie en is hij weer als nieuw.
Ik heb geen van beide maar als ik zou kunnen kiezen zou het een moderne tegelvloer worden met vloerverwarming. Het ligt natuurlijk ook aan je inrichting.