ultieme gevoel van huiselijkheid

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Jeetje, wat is iedereen onorigineel met de bank-zit-sessies! Ik ook hoor: in de winter vind ik niets heerlijker dat met een kopje thee, chocola en een lekker dik boek onderuitgezakt op de bank. Vooral als het buiten dan ontzettend slechts weer is (donker, storm). Baby diep in slaap, man ook met een boekje of de laptop, dan ben ik helemaal happy.

In de zomer vind ik het het fijnst om op hele warme dagen tot heel laat lekker in de tuin te zitten met de vuurkorf aan, en dan vooral als alle buren weg zijn, en het dus helemaal stil is. Lekker naar de sterren kijken.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

buiten de bank, de warme chocomelk en de deken, ook als mijn huisje aan kant is, alles was en afwas gedaan, alles netjes en schoon, de kinderen die gezellig samen spelen zonder gemopper:)
    die giegeltjes en lachjes. ja, dat!

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zomers samen aan de picknick tafel eten, en in de winter kacheltje lekker aan, leuke film op tv dan samen bankhangen en knuffelen.

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Na een heerlijk warm bad nog warm, een schoon bed in stappen heerlijk!

Als er flink wat sneeuw ligt lekker met onze zoon sleeen en dan terug binnenkomen en dan helemaal warm worden binnen samen met thee en koekjes ;)

Zomers op de veranda s'avonds bijkomen van een warme dag met een drankje

Deel Deze Pagina