help dringend woonruimte gezocht !

Discussie in 'De lounge' gestart door sillaah, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, anders mag het weer verwijdert worden.

mijn vriend en ik en onze dochter van bijna 5 wkn zijn dringend op zoek naar woonruimte, we zijn inwonend bij mijn ouders omdat ik ongewenst zwanger raakte.
    helaas loopt dat al vanaf het begin niet lekker, en mijn ouders mogen mijn vriend niet. waardoor ik dus een beetje voor de keus word gesteld,
    of wij samen eruit of hij !
    en dus hard op zoek..
    maaar helaas via de woningbouw gaat het minimaal 6 JAAR duren !
    dus moeten we het particulier zien te vinden met helaas een klein budget van max 500 p.m

mijn vraag, of iemand mischien iets weet of kent in omgeving utrecht ?
    we zullen het van via via moeten hebben willen we weg kunnen komen denk ik.. heeft iemand ideeën voor ons ?

liefs sil

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jesus meid, ik ben niet van nederland, maar ik woon in de grensstreek en hier in belgie kanten hoogstraten , merksplas, turnhout heb je aanbod zat en sommigen binnen de week beschikbaar weet niet wat haalbaar is. Het zijn appartementen en huizen met mooie tuin.

3. Ga naar maatschappelijk werk. Zij kunnen voor een urgentieverklaring zorgen!

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    echt ? het schijnt zo moeilijk te zijn om tegenwoordig urgentie te krijgen hier.. al heb je echt al geen dak meer boven je hoofd, dan nog moet je letterlijk en figuurlijk hier voor de deur van het gemeentehuis gaan liggen wil je in aanmerking komen :(

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hee meis ik zit in hetzelfde schuitje.

Nou ja niet helemaal, ik heb nu een onderhuur huisje voor 2 jaar en ik krijg dus ook geen urgentie.

Een andere omweg maar wel een iets minder fijne is wat een vriendin van mij gedaan heeft. Zij is via instanies in een opvangcentrum gekomen in Leiden. Ze werd daarentegen wel ernstig bedreigd in haar ouderlijk huis en kon daardoor daar terecht. Ze heeft nu een huis in Leiden op haar eigen naam gekregen, maar heeft daar wel een half jaar moeten wonen.

heel veel succes met het vinden van een huisje.

O ja zeg tegen iedereen dat je een plekje zoekt, mischien kunnen anderen het via via voor je regelen

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ehm jammer genoeg gaat dat niet meer zo gemakkelijk :(

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    jij ook succes dan meid ! ik ben inderdaad tegen iedereen aan het zeggen dat we dringend op zoek zijn..
    vooral nu we een kleintje hebben loopt de thuissituatie gewoon uit de hand.

dus maar overal oproepjes plaatsen of iemand via via wat gehoord heeft ofzo :(

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wat vervelend zeg! Ik kan helaas niets voor jullie doen, dan alleen hopen dat je snel iets vind.
    Sorry dat ik het zeg, maar is niet echt netjes van je ouders om je voor zo'n keuze te stellen he. Maakt het ze dan niets uit dat ze hun kind en kleinkind op straat zetten, nu je ervoor hebt gekozen om met je vriend en kindje te gaan?

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hebben jullie geen makelaarskantoren die appartementen verhuren? wij hebben er immobiliënkantoors voor...
    Enkel mensen die niet werken , en andere ernstige gevallen hebben bij ons kans op speciale opvang en dit maar voor heel korte duur.Dit noemen ze bij ons het ocmw en sociale woningvesting. Maar voor 500 euro heb je hier in belgie een mooi huisje of appartement.

Wij hebben ook trobbels met mijn ouders daarom zijn we ook niet echt dicht bij hen gaan wonen, zo kom ik hen minder tegen

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik weet het niet.. we moeten elk moment van de dag aanhoren dat we zo snel mogelijk iets voor ons eigen moeten hebben..
    ook leven we op 1 slaapkamer met zn 3en en zelfs in de woonkamer een flesje aan de kleine geven word ze al teveel.. alles gebeurt dus boven..
    en voornamelijk doordat we zo op elkaar zitten gaat het tussen ons ook niet zo lekker al langere tijd.. maar ben er dus van overtuigd dat het een stuk beter zou gaan als we iets voor ons eigen zouden hebben en onze eigen dingen konden doen..
    de ruzies lopen steeds verder uit de hand en er word in huis amper tegen ons gepraat.. :( kortom we worden een soort van weggepest of iets dergelijks

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @zico, hier bij utrecht heb je dus voor 500 euro enkel maar 1 kamer !
    en dan moet je zelfs je badkamer en keuken enz delen.
    ja in belgie is alles een stuk goedkoper jammer dat dat tever is.

12. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Als er echt niets te vinden is: misschien een vakantiebungalow (geen center parcs natturlijk) of een stacaravan. Kun je vaak speciale prijsafspraken voor maken...

Wel een rotsituatie zeg, ik hoop dat jullie gauw wat vinden...

13. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
  14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb al gezocht op marktplkaats,
    ook al naar stacaravans,chalets en bungalows.. maar helaas..
    er zijn hier niet echt camping in de buurt waar je het hele jaar door mag wonen.

en ook op marktplaats is dat moeilijk te vinden,. daarom zoeken we nu maar via via.. wie weet kent iemand wel iemand die een caravan te koop heeft in de buurt.. zolang we maar een tijdelijke woonbare oplossing hebben.

directwonen.nl heb ik ook al gekeken, maar helaas allemaal rond de 900,- in deze buurt en dat kunnen we nooit betalen..

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Lastig hoor meid.
    Hier in het noorden heb je voor 500 euro in de maand een ééngezinswoning. Is het geen optie om ergens anders in Nederland heen te verhuizen?

16. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    nee we zitten met mijn vriend zn werk..
    en ik een beetje met mijn sociale leven hier, dat is toch erg belangrijk voor me.. (heeft zn redenen)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik zag op direct wonen 2 kamers voor 400 euro.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het kan wel een tussenoplossing zijn he.... denk er eens goed over na.
    Trouwens we zijn in belgie geweldig he ook in kinderopvang heb ik al moeten horen hier.

20. Niet meer actief

Ik weet wel wat voor je... t is in de bilt, maar heb geen idee hoe duur t is...

Als het je wat lijkt pb me dan even, dan geef ik je het telefoonnummer.

t is iig een bovenwoning, particulier met 4 slaapkamers, grote woonkamer en balkon.

Maar heb echt geeeeen idee wat hij voor huur vraagt!

Deel Deze Pagina