Ik ben helemaal verzot op de film Legends of the Fall, nou die heb ik al zeker 8 keer gezien en iedere keer snotter ik weer alsof mijn leven ervan af hangt
Ja... weet je wat ik een lekkere jank film vind? A.I (Artificial Intelligence) Echt een aanrader.. Gr, Hillegonda
't Is morgen toch woensdag? Dan heb je toch van die ellendige drama's op RTL4? Nooit hoef ik er om te janken... nu juist wel!
ik ga helemaal voor ik omhels je met 1000 armen. Nederlandse film, gaat over een jongen die met vrienden op vakantie gaat om rot tijd achter zich te laten. Zijn moeder had een spierziekte en overlijd, in de film wordt zijn moeder en hijzelf gevolgt. Heb vreselijk zitten janken op de bank.
The horse wisperer. Mooie film, maar dat ongeluk met dat paard heb ik m'n ogen even voor dicht gedaan.
Passion of the Christ...brrrrrrrrrr...wat een enge film vind ik dat, heb echt tig keer met mn handen voor mn ogen gezeten.
Ga voor city of angels, zooo zielig Of pay it forward of meet joe black, vooral het einde. Zelfs hubbie hield het niet droog!( bij alle drie trouwens niet) Geniet lekker van je avondje
Idd the green mile zooooo zielig. Maar ik jank ook bij tekenfilms: bambi, Als je begrijpt wat ik bedoel (zwelgje) en die met die konijntjes: waterschapsheuvel o.i.d.
Hihi....de hele film vond ik langdradig.... maar aan het einde heb ik echt zitten janken als een klein kind hahhahahaha
The notebook absolute aanrader , mooie jankfilm. Verder Titanic en a beatifull mind mijn favoriet met russel crowe. The green mile ook zeer goed A.I xxx Jet
dat is gemeen liek.. das met honden das altijd zielig mijn ultieme jankfilm is overigens al sinds ik een minimeisje ben gewoon heel ouderwets: bambi weiger ook al jaren om die nog te kijken in gezelschap zegmaar