Volgens mij moet ik me een beetje schamen, ik heb bijna alle bovengenoemde films gezien, maar daar geen traantje bij hoeven te laten. Er is tot nu toe nog maar een film waarbij ik toch even m'n neus moest ophalen en dat was de Lion King...ik weet ook niet waarom. Maar het is me daarom wel altijd bij gebleven. Succes met het maken van een keuze.
Ik hou het niet droog bij the color purple. Maar the notebook vind ik ook geweldig. Ikzelf heb daarom niet gehuild maar manlief was echt helemaal van de kaart beide keren dat hij ze gezien heeft.
Raising Hellen City of angels When ther eyes wher watching us meet joe black I am sam de tweeling Er zijn er vast wel veel meer , kan er alleen even niet opkomen.. zwangerschapsdementie he
Schindler's List, The color purple, love Story, Little Women, 21 grams.... en zo zijn er nog wel heeeeeeeeel veel
Ik heb onwijs zitten huilen bij La Vita è Bella . Dit is een Italiaanse oorlogsfilm (met ondertiteling uiteraard). De mooiste film die ik ooit gezien heb. Groetjes Denise
ik vond Simon (die nederlande film met cees geel) ook wel een hoog zieligheidsgehalte hebben (zeker het eind!)
hoi hoi, heerlijk zwanger zijn en jankfilms kijken! lekker naar john travolta kijken in phenomenon, oei oei die is erg.vooral die ene scene. echt je houdt het niet droog, zo mooi en ontroerend. helemaal niet zoetsappig zoals die woensdagavond films, maar gewoon puur en echt. voor iedereen die hem niet gezien heeft , heel snel halen dat ding en kijken. trouwens E.T. zorgt ook voor aardig wat tranen! moet zeggen dat ik nu ook wel zin heb in een avondje janken, heerlijk! liefs joyce, ben benieuwd naar al jullie tips.
Ik heb niet alle tips gelezen, maar ik jank volgens mij bij bijna alle films. Maar het ergste is toch wel "The Lion King". Daar begin ik al te snotten bij de soundtrack. Ik heb verschillende talen (alleen Engels en Nederlands) maar dat hielp ook niet. Zelfs bij de musical ging het mis, maar gelukkig was ik daarop voorbereid. Veel plezier bij het filmkijken allemaal.
Ja, als Zwelgje helemaal alleen in die grot is.... En waterschapsheuvel, die heb ik ook en kan ik ook nu nog om janken! Ik heb niet echt een ultieme jankfilm, ik huil vaak bij films! Er hoeft maar iets te gebeuren en dan hou ik het niet droog. Ik heb wel een jankboek: Komt een vrouw bij de dokter. Die heb ik een paar weken terug nog eens gelezen. En dan maar liggen snotteren terwijl me vriend als slaapt
Ultieme tranen trekker film : The Champ Mijn moeder en ik hebben uren zitten janken bij iedere keer dat we de film hebben gezien. Ook nu doet de film zijn werk nog prima
the green mile, titanic,color purple... ach ik huil altijd zodra een ander huilt in een film, dus zijn er voor mij heeeel veeel
Al een hele oude, uit 1983, maar ik kon het echt niet droog houden: Gorillas in the mist: De film vertelt het waargebeurde verhaal van Dian Fossey, haar studie van gorillas en haar pogingen om de met uitsterven bedreigde apen te beschermen!
cold mountain Verenigde Staten Drama / Oorlog 154 minuten geregisseerd door Anthony Minghella met Jude Law, Nicole Kidman en Renée Zellweger Wanneer de Zuiderlijke soldaat Inman (Jude Law) tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog gewond raakt, besluit hij te deserteren en aan een gevaarlijke reis te beginnen naar zijn geboortedorp. Hij hoopt hier herenigd te worden met zijn liefje Ada (Nicole Kidman), die alles op alles moet zetten om te overleven in deze zware tijden. Ze krijgt hulp van Ruby (Renée Zellweger), die Ada helpt bij het runnen van haar boerderij. http://www.imdb.com/title/tt0159365/tra ... E19605-6-3 De trailer! Super mooi en een echte -film!
The Green Mile en The Champ helemaal geweldig en welke ik ook heel mooi vindt is Lionheart (van damme)