The bridges of Madison County Poeh daar moest ik echt wel een traan bij laten… Helaas niet op een van de reguliere aanbieders
Finding Neverland met Kate Winslet en Johnny Depp, gewoon zo'n mooi verhaal en natuurlijk the Lion King, alles in die film, de muziek, de sfeer
Ik huil niet snel bij een film. Maar : Marley & Me The boy in the striped pyjama’s hebben me echt laten janken.
Pursuit of happiness Hachi Nummer 1: the Green Mile Tekenfilms Lion King Platvoet en zijn vriendjes Als je begrijpt wat ik bedoel (zwelgje)
The Green Mile The Last Castle Only The Brave Forrest Gump Legends Of The Fall Schieten mij zo te binnen, maar er zijn er vast nog meer waarbij ik
My sisters keeper vond ik echt verschikkelijk zielig. Ik heb 'm 1 keer gezien en tranen met tuiten gejankt, echt een beetje een trauma van die film!
Mij schieten ineens Stepmom en komt een vrouw bij de dokter te binnen. Bij die laatste heb ik bij het boek ook gehuild als een baby!
Eight Below.. The Green Mile Hatchi inderdaad.. The Fault in our stars En ik heb ook gehuild bij King Kong