Miracled on 34th street, is ook een hele mooie film. En natuurlijk de old time movie, white christmas met Bing Crosby.
't heb niks met kerst te maken maar de ultieme film-serie die bij de kerstperiode hoort is nog altijd SISSI
Ik ook! Ben helemaal weg van die film en kan er geen genoeg van krijgen Die vind ik ook zo leuk Vroeger als kind keken we die altijd.
naast de film ook nog een clip, met die kikkers...die zag je ook altijd met kerst http://nl.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE haha meteen opgezocht op youtube
hebben wij ook in de collectie en is inderdaad een geweldige film misschien geen film voor alle leeftijden maar wel heel komisch
Wow, wat een reacties tot nu toe, super. Ik ga eens op mijn gemakje mijn keuze(s) bepalen, haha. Vandaag is het geen kerstfilm geworden, maar de Fantastic Four, was gewoon op tv. Heb vanwege onbedwingbare slaap wel een paar stukken gemist... Meer tips zijn natuurlijk welkom!
k kijk nooit films bijna ieder jaar met kerst is er disney on ice geweldig. Heb zelf ook geschaatst dus das gewoon super om te zijn!
Bedoelen jullie die versie waarin Mickey zeg maar de werknemer is van Dagobert Duck, en dan wordt Dagobert bezocht door die 3 geesten? Vind ik zooo'n mooie tekenfilm, maar moet er altijd (nog steeds) om huilen.