Dextromethorphan in capsules. Enige wat bij mij helpt. Noscapine etc allemaal fake shit. DARO dextromethorphan heb ik altijd op voorraad. Verkrijgbaar bij apotheek. Onderdrukt 8 uur lang de hoestprikkel. Mag alleen bij droge hoest.
Nog steeds aan het hoesten. Mijn jongste dochter heeft het nu ook en koorts. Dus gisteren bij de huisarts geweest en ze hebben bloedgeprikt om te testen op kinkhoest.
Ik heb kinkhoest gehad. Hoesten tor ik moest overgeven en lange taaie slijmdraden die je uit je keel moet trekken horen daar zeker bij, alsof je stikt in je slijm, jij hebt een hele droge hoest toch?
Inderdaad een droge hoest. Mijn dochtertje heeft nu wel veel slijm maar volgens de huisarts hoeft kinkhoest niet direct gepaard te gaan met slijm. Hier wel hoestbuien tot overgeven.
Owjee hopelijk niet. Ik heb het vorig jaar denk ik gehad. 3 keer naar de huisarts geweest maar nooit echt gecheckt. Op het einde kwam ik ineens op dat het misschien kinkhoest is maar dat was op het einde, na een 4tal maanden afzien.
Vaporub onder de voeten doen en dikke sokken aan doen. Verse thijm halen en daar thee van maken met beetje honing erin. Hielp bij mij toen heel erg goed. Als je keelpijn hebt lepeltje honing met kaneel erop. Ontsmet en verzacht gelijk.