Hoi. Ik vroeg me af of iemand me een goed boek aan kan bevelen met informatie over bevallen. Wat je kan verwachten, tips om de pijn op te vangen. Zulke dingen. Er zijn best veel boeken over. Maar welke is nou fijn.
Ik heb deze voor de helft gelezen. Halverwege was ik er ineens klaar mee ik ging me alleen maar drukker maken en had er toch geen controle over. Het is wel een prettig boek om door te lezen, maar het lag meer aan mij om ermee te stoppen. "Als bevallen spannend is" oa te koop bij Bol voor 20 euro. Je mag die van mij eventueel overnemen voor 10,-
Ik heb 'Veilig bevallen' van Beatrijs Smulders gelezen van de bieb. Vond het wel een prettig boek, geeft wel inzicht in hoe het een en ander werkt in je lichaam tijdens de bevalling. Las in dit boek waarom ontspannen belangrijk is, heb me daar erg op gericht en ben erg snel bevallen
Bevallen op eigen kracht van wendy schouten! Dan weet je echt alles wat je moet weten over bevallen, zo'n waardevol boek!
Ja echt een aanrader. Heb hem zelf maar gekocht en zeker 3 keer gelezen. Staan ook veel ervaringen in van vrouwen. Tips over hoe om te gaan met pijn, hoe je je kan ontspannen en hoe de verschillende fases van de bevalling verlopen en wat daarbij gebeurt in jouw lichaam. Heel fijn om te lezen.
Hier nog een fan van dit boek! Heb hem voor de bevalling van onze dochter gelezen en nu weer. Ik heb er veel aan gehad.
Ik denk dat ik idd ook voor veilig bevallen ga. Hier hoor ik de meeste positieve verhalen over. Ook uit mijn omgeving. Ik zie ook dat t boek toevallig een maand of 3 geleden is herschreven, en er 100 pagina's extra bij zijn gekomen. Dus ik ga de nieuwe versie bestellen. Ben benieuwd.