douchen, echt, bij de 3de eerst thuis gedoucht om te kijken wat de weeën zouden gaan doen, toen in het ziekenhuis nog bijna 3u achter elkaar gedoucht. Baby is er uitgestoomd in mn privésauna tot 20min voor ze eruit kwam, toen ben ik op bed gaan liggen
Erg ontspannen. Heel diep inademen en rustig puffen tijdens het uitademen. Ik heb drie snelle bevallingen gehad, ben er zeker van dat het heeft geholpen.
Ik heb 9,5 uur mijn man zijn hand vastgehouden... en NEE GEEN MINUUT los gelaten.. hij mocht niet plassen, niet eten niet weg helemaal niets alleen maar mn handje vasthouden hahah... ik heb een weeën storm van 9 uur dus tijd voor loslaten was er niet... na de bavlling rende hij de kamer uit... PLASSEN
Ik ben vorige week bevallen en idd, accepteren dat het pijn doet, meegaan in de weeen heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van de bevalling prima te doen was. Alleen op het laatst lukte het me niet goed meer omdat het zo'n pijn deed, maar het is me gelukt zonder pijnstilling dit keer. Beste bevalling van de 4 .
- Op de yogabal gaan zitten! Hielp hier enorm! En een hele goede tip die ik hier op het forum gelezen had: de weeën wegpuffen op het ritme van Altijd Is Kortjakje Ziek: puf-puf-puf-puf-puf-puf puuuuuuuuuf... Was echt een goeie tip!