Als ik een zwarte was draai dan zit er ook zo'n muffe geur aan. Als ik was door elkaar gooi (dus niet sorteer) dan ruikt alles gewoon fris. Ik gebruik de gekleurde waspoeder van de lidl. Wasverzachter heb ik van Lidl en Lenor
Gewone azijn (schoonmaakazijn is te sterk en daardoor niet goed voor de leidingen), en ik doe het in het wasverzachterbakje. Wasmiddel (poeder gebruik ik) doe ik nooit in het bakje, maar in een wasbolletje bij de was. Zo blijft ie altijd schoon
Fascinerend topic dit. Zo veel mensen met hetzelfde probleem en niemand weet echt waarom. Ik heb het probleem in ieder geval ook, maar ben een luie wasser, dus denk niet dat er azijn aan te pas gaat komen
Bij ons is het juist de zwarte was die nooit muf ruikt maar de gewone kleur was dus wel. Wij gebruiken vloeibare zwarte wasmiddel van het ah merk.
jup, ook hier heeft de donkere was meestal een muf luchtje. Ik gebruik meestal een scheutje azijn bij de was, maar de bij de donkere moet ik er eigenlijk steeds een scheutje wasverzachter bij doen. Een keer wisselen van wasmiddel helpt ook wel eens.
Hier ook hetzelfde probleem, Ik was altijd met robijn en daarmee stinkt de zwarte was meer dan met het eigen merk van de jumbo welke ik vandaag eens geprobeerd heb. Ik heb een paar hemden die ik altijd onder mijn kleding draag, die verdenk ik van de ergste stank, maar ook dat moet ik nog verder testen.