Ultieme verhuistips

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Die tip kreeg ik laatst ook, maar helaas komen ze niet naar hier, alleen in grote steden.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Kijk uit met goedkope verhuizers mocht je die in willen huren...
    mn moeder had er ook zo eentje en mannn wat een prutsers! Wat wij zelf in een halve dag hadden kunnen doen (wat toen alleen fysiek niet ging, vandaar inhuur) hebben zij verdorie de hele dag over gedaan. En dan moesten ze nog meubels in elkaar zetten. Geloof dat ze om een uur of 11 ‘s avonds eindelijk eens klaar waren.

Wij hebben zelf de grote/zware spullen laten verhuizen door echte verhuizers. Ja daar betaal je meer voor, maar dan weet je in elk geval wel dat t echt professioneel gebeurt. En vooral die zware dingen zagen wij enorm tegenop! We woonden in een appartement en gingen naar eengezinswoning.
    Zware houten meubels en elektrische bank bijv,
    Elektrische boxspring, en dan de wasmachine. Nou mij niet gezien ;)

De rest hebben we een dag later met een groep vrienden en een gehuurde wagen zelf gedaan. En dat kostte ook nog meer tijd dan we gedacht hadden, maar uiteindelijk was alles wel over die dag.

Mijn tip: zodra t kan neem meteen dozen mee naar je nieuwe huis alvast, staat t er maar vast en scheelt weer op de verhuisdag.
    Spullen die je niet dagelijks nodig hebt direct uitzoeken en inpakken. Alleen nog spullen laten “liggen” die je echt dagelijks gebruikt en die pas last minute inpakken.

Verder hadden wij papieren bordjes en bekers enzo gehaald voor de laatste 2 dagen, dan kon gewoon al t servies enzo ingepakt worden alvast

littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina