Een lekker wijntje, verrassende cocktail, warme kop thee, chocolade, b&j of sushi. Het maakt mij niet uit, ik ben best snel tevreden.
Kop koffie, gebak, m&m's, fudge, nougat, plak cake, boterkoek, witte chocolade, blokjes kaas, tapas, engelse drop, sushi, sunbreaks, gerookte zalm, high tea.
Piña colada's Koffie, gewoon zwart Kinderbueno ijs Hugo slush in de zomer Kroketjes na het uitgaan Goulashsoep van mij moeder De eerste keer watermeloen van het jaar Chocolade
Versgeperste sinaasappelsap Tony Chocolonely met een groot glas thee Paprika ribbel chips Dropjes Tapas bestellen High tea Stamppot Tosti Enzovoort
Zoet: Haribo kindermix, paaseitjes van Jamin, taartje van Piece of Joy, zelfgemaakte New York cheesecake. Hartig: sushi van Neko sushi, tosti, twister frietjes en een vieze vette Whopper op z'n tijd
Slagroomsoesjes Slagroomgebak Taco’s Dove caramel Chocotoffs Zelfgemaakte appelflappen Kaasvlinders Tiramisu Koffie royaal ijs En een heerlijk koud glas Baileys
Te veel! Helemaal nu ik op dieet ben Glas wijn Borrelplankje van een restaurant in de buurt met heerlijke hapjes Milka oreo Verkade caramel zeezout Met 30 graden buiten een koud glas cola zero Gluhwein met frituurhapjes in de kou Echt een lekker menu van een goed restaurant Verse zelf gebakken appeltaart Carrotcake van koekela Monshou of cheesecake niet gek dat ik op dieet ben
Chocolade met koffie Bij voorkeur Tony's karamel zeezout, of luxe bonbons met wat ongebruikelijkere vulling. Rode port met lekkere kaasjes en chutney (vijg, rode, oid) Goede dessertwijn met een dessert van chocolade en/of (gezouten) karamel en/of aardbeien Toastjes met geitenkaas met honing en zongedroogde tomaten en het liefst ook niet een goed glas (witte) wijn erbij. Chili pita chips met knoflook-bieslooksaus Etc.
Taaaaaaart. Mijn dochter is morgen jarig en heb net een taart opgehaald en ik eet hem het liefst HELEMAAL op...
Ongeveer alles wat hierboven genoemd is . Maar een lekkere warme kruik met beker warme melk is ook voldoende
Glaasje 10 year old of vintage port met dadels en/of blauwe kaas en/of donkere chocolade (droste pastilles)
Met stipt op één: chocolade. Tiramisu Lays Oven Baked Pringles Zoute popcorn Fudge... En ik vergeet vast nog een heleboel.
Gefeliciteerd! Niets zo lekker als de dag na een verjaardag ontbijten met een stuk overgebleven taart Smakelijk morgen vroeg