Wij zijn complete nitwits op het gebied van vakanties en al helemaal met kinderen. Wel zijn we een paar keer bij Centerparcs wezen zwemmen en hoewel dat peperduur was beviel het wel goed. DUS hadden wij in gedachten om volgend jaar een keertje op vakantie te gaan met de kinderen, naar zo'n soort park. We willen: - T-shirt en rokjes weer. - Leuke omgeving voor de kinderen. - Een leuk zwembad! - Een uurtje of vijf rijden, maximaal. - Een bungalow oid, in ieder geval geen tent of caravan. - Niet failliet gaan aan de huur van het huisje. De kinderen zijn tegen die tijd 2,5 en bijna 1. We dachten aan Frankrijk?
centerparcs heeft ook een aantal parken in Frankrijk, maar ja, ze zijn niet goedkoop. Maar buiten de vakanties kan je altijd wel mooie kortingen krijgen. Als je boekt met de prenatal code krijg je 40% korting ( CP4766 ) , niet op alle huisjes en niet in de vakantie. Andere huisjes ken ik er niet... Miek
Dan heb je een datum of huisje die niet geldig is met de code, ik typ hem nu in buiten de vakantie en hij werkt nog gewoon (gelukkig, want ik gebruik hem altijd ) Je moet hem wel echt met hoofdletters typen. Gr Miek
Ik zit ook te kijken voor cp in frankrijk maar ook bi mij doet hij het niet (half juni dus geen vakantie volgens mij). Hopelijk vinden we alsnog een leuke actie!