Hoi, Ik ben hier nieuw, nou heb ik vanmorgen een test gedaan van testjezelf.nl En nu vraag ik mij af of deze test positief is want het ziet er een beetje vaag uit! Ik heb er een foto bij gedaan willen jullie is meekijken? In de beschrijving van de test staat ook: Betekend een lichte verkleuring bij de testlijn ook dat je zwanger bent? en dan staat er als antwoord:ja, zelf een lichte verkleuring geeft een mogelijke zwangerschap aan.
Op de foto kan ik het eerlijk gezegd niet goed zien. Maar als je zelf wel een streepje ziet is de kans groot dat je zwanger bent hoor! Ik deed mijn eerste test maar liefst vier dagen voor NOD (CB, niet die digitale) en had toen een heeeel licht streepje, maar wel goed met het blote oog waarneembaar hoor. Later zowat iedere dag andere testen (Kruidvat, C1000 en CB digitaal) gedaan van andere merken en alles was positief. Met de twee dagen zie je echt een verschil in de kleur van de streepjes het wordt steeds donkerder. Op internet kun je ook vinden dat je HCG zich iedere 48 uur verdubbeld. Ik duim voor je!
Ik kan op je foto helaas ook niets zien. Denk dat er niets anders opzit dan een dagje of twee wachten en nogmaals testen. Veel succes!
oke mhhz ben erg benieuwd ga vanmiddag als me zoontje uit bed is even snel naar de kruidvat test halen haha want word hier echt zenuwachtig van!
ik zie ook niks.. ik zou ook de kruidvat test van 2 voor 5 euro halen, en als ze die daar niet hebben de trekpleister 2 voor 5 euro, dat zijn dezelfde.. ik ken de zw test ook niet die je hebt gedaan.. wie weet heeft die wel meer hcg nodig als die van het kruidvat heel veel succes meid ik duim voor je
Ik probeer even om hem in negatief te zetten. Vaak zie je vage streepjes dan wat beter. Volgens mij zie ik trouwens geen 2e streep... ... Nee sorrie, het lukt me niet. Misschien zijn er anderen die dat kunnen?
zow inmiddels test van de kruidvat gedaan, er is en heel licht streepje bijna niet te zien behalve als ik het in het licht hou. Dus over twee dagen nog maar is testen hahaha
het ging best wel vaag, want eerst ging vanaf het teststreepje naar het controlestreepje werd het helemaal rose. En daarna zag je een heel licht streepje: