Ik testte met de Kruidvat 2 voor 5 euro vandaag duidelijk positief. Echter was de testlijn van de Matcare dipstick er direct al en ook heel duidelijk. Zie mijn album! Zit nog 3 dagen voor mijn nod.
Volgens mij ben jij verder als dat je denkt meid, want dit zijn wel SUPER knalstrepen voor 3 dagen voor NOD. Zie ook dat je een onregelmatige cyclus hebt, dus wie weet ben je wel verder, zou mooi zijn iig van harte gefeliciteerd
Zou wel vreemd zijn..Ik heb mijn eisprong op dag 21 gehad. Dat weet ik door ovulatietesten en temperaturen....Ben benieuwd...
Ben ook benieuwd hoeveel dagen na je ei zit je nu dan?normaal hebben meiden 3 dagen voor hun nod een superlicht streepje dat je bijna moet zoeken in het licht met die kv test, en bij die van jou kan ik op 10 meter afstand gaan staan en zie ik hem nog jij hebt je ei ook gevonden met oa de sensitestjes he? Hoop dat ik net zoveel geluk heb als jou deze maand
Meid ik heb je ovulatietest van Sensitest gezien en die was super positief. Ik had dag 19 ook een knal test. Wij hebben het 4 dagen geklust en het was raak de eerste ronde. Vorige 2 rondes heb ik mijn eisprong gemist door onduidelijkheid of ik nou een positieve ovulatietest had of niet. Ik hoop voor jou ook dat het snel raak is!