heeey dames ik heb sinds gister begonne met ovulatie testen. ik ben pas zwanger geweest wat helaas op een miskraam is uitgelopen! als ik denk 2 dagen wacht is hij donkerder dat de controle streep. ma het rare is het kan eigelijk toch nog niet..? laat het me weten aub.. dank je
Hey meid! Wat voor ovutesten gebruik je? Die van het kv geven vaak vals positief, eigelijk kan je volgens mij nog geen ei hebben 7 dagen na je miskraam, maar wie weet.. Misschien hebben meer meiden hierin ervaring. Liefs Daantje
Ovutesten meten LH, vanwege je miskraam kan het zijn dat er nog HCG in je urine zit. HCG lijkt op LH, dus denk dat je daarom positief test met me ovutesten.
neej dat kan niet.. want als je ongesteld ben geweest ga verder in je cyclus. dus er kan geen hcg meer in me lichaam zijn!
hey meiss dat kan wel.. er zijn toch immers ook vrouwen die ongesteld worden tijdens de zwangerschap.. die hebben dan toch ook gewoon HCG in hun lijf? en het kan zijn dat nog niet alles uit je lichaam is om het zo te zeggen..
zal de foto,s erin zetten! ow btw was heel kort ongesteld geweest! ben daarvoor na de dokter geweest dat kon geen kwaad
ik heb het ook, heb een vmk gehad op 9 januari, bijna pos testen gehad vanaf dag 10, en zijn in de loop van bijna 3 weken lichter geworden, en waren pas afgelopen week weer opnieuw postief(zie mijn album). wist dus ook niet hoe en wat. heb dus nu, na mijn ei pas een witte ovu test. omdat ik het in het begin ook niet wist, heb ik 2 merken ovu testen gelijktijdig gedaan, en dit bijna 2-3 weken lang! gebruikte namelijk altijd babyboomshop testen, en heb nu ook sensitesten erbij gedaan!
jah is heel raar. ma ze worden wel steeds donkerder! dus doe woensdag weer op nieuw! en dan zie ik wel. mij eitje is meestal net iets vroeger. maja foto heb ik in me album gezet xxx