Hoi, Sinds vanmiddag heb ik testen van sensitest. De eerste keer dat ik met deze testen test. Met kv had ik van de week al heel licht positief getest. Was niet fatsoenlijk op de foto te krijgen. Nu krijg ik het wel op de foto. Het streepje stond er binnen 5 min. Dit zijn betrouwbare testen toch? Van het weekend is pas mijn nod, misschien zelfs begin volgende week. Na mijn miskraam afgelopen oktober is mijn cyclus een beetje in de war geraakt. Dus durf niet te zeggen wanneer mijn nod is. Misschien kunnen jullie aan de kleur van de test een beetje zien wanneer dat zou kunnen zijn? Ook durf ik nog niet blij te zijn, door de angst dat het weer fout gaat. Misschien kunnen jullie me een beetje opbeuren.. Hihi.
Nu de test opgedroogd is hoef ik vrijwel niet meer te turen. Ik weet niet echt welke dag ik kan aanhouden als NOD. Iemand misschien tips?
Ik zie hem ook niet meteen maar ik testte positief op 9dpo met sensitest en kreeg dat ook niet goed op de foto. Morgen of overmorgen gewoon nog een testje doen! Ik duim voor je!