Hallo, Onderwerp zegt het al, me vaatwasser zit verstopt omdat vergeten ben om zo'n ding(weet niet eens hoe het heet) in de vaatwasser te stoppen. Zo'n filter zeg maar. Nu zit er nog water in me vaatwasser. Hoe los ik dit op? is er een speciale spul dat je kan kopen? Alvast bedankt voor de tips.
mss nog een keer alleen op afpompen zetten. Anders met een ontstopper proberen (kan niet bij elke vaatwasser ivm grote van t gat. Anders ff met je hand voelen of je wat rommel eruit kunt halen. Uhm tjsa anders mss ff monteurtje bellen
de afvoerslang doorspoelen. Je kunt heb achteruithalen (als het los zit) en dan eventueel met een trekveer erin gaan,dan voel je de verstopping meestal wel.
Wat is drek? Naar verwoedde pogingen zit me vaatwasser nog verstopt. Het water gaat toch stinken? Als ik hem wil draaien doet ie niks. Lampjes branden wel
Eerst met de hand het water eruit scheppen. Dan kijken waar de verstopping zit en dan met je handleiding bij de hand de storing verhelpen (pomp schoonmaken?). En volgende keer "de troep" eerst van je borden afhalen (tip van de monteur... haha) Als je er dan nog niet uitkomt..... monteur bellen. Succes!
Heb dit ook ooit eens gehad. Bij mij was toen de omwalspomp (jaja klinkt technisch, heb alleen geen idee wat t is) stuk. Volgens mij pompt die t water uit de vaatwasser. Waarschijnlijk door een stukje van t bestekbakje is die pomp stuk gegaan. De reperatuur heeft m toen klar gemaakt.